Dreadnought te koop op de Baai

Hier is 'ie. Let op: hij is al een tijdje te koop op andere fora. De verkoper krijgt de verkoop niet rond met een vraagprijs van 1695 GBP.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=260555390863&ru=http%3A%2F%2Fshop.ebay.com%3A80%2F%3F_from%3DR40%26_trksid%3Dp3907.m38.l1313%26_nkw%3D%2B260555390863%26_sacat%3DSee-All-Categories%26_fvi%3D1&_rdc=1

Menno

Erg mooi, maar mij te duur.

Wat is hier zo bijzonder aan?? Vind hem wel aardig, maar dat is dan ook alles.

Duur vind ik niet het juiste woord in dit geval, dit horloge is exclusiever
dan menig Royal Oak…
Wel veel geld.

Slechts 200 gemaakt en supermooi produkt.
Daarbij eens niet van de bekende merken, beetje alternatief:D:D

Dat bedoel ik exclusief en dus duur:D

Ik ben de laatste tijd flink op internet bezig geweest om divers op te zoeken.
En daarbij heel veel onbekende maar fraaie klokken tegengekomen.
Sommigen erg prijzig en anderen vielen weer mee.

Wil niet eigenwijs zijn maar duur is als de prijs te hoog is,
bij en dreadnought is dat niet het geval…
Het is echt wel veel geld…

Dat heeft die Eddie Platts toch knap gedaan. Zonder overdadige marketing heeft hij toch iets neergezet. Ik heb er persoonlijk niets mee, maar het is zo ondertussen een Ă©cht merk, met bijbehorende hypes.

Tsja, om nou ÂŁ2K te betalen voor een horloge dat origineel ÂŁ400 heeft gekost (wat natuurlijk toen wel erg veel value for money was). De beperkte oplage, hype en grote vraag op het TZ-UK forum is de reden dat de prijs zo is gestegen na de release, maar dat lijkt ook voorbij.

202 :d

Hij heeft al tien aanbiedingen gehad! Maar volgens mij heeft hij het laten beadblasten oid (en niet alleen “polished” waar hij het over heeft - ik heb 'm dat ook via ebay gevraagd, wacht nog op antwoord), kijk maar eens naar de achterkant van de mijne:

Dit is een van de twee PRS-2 horloges die door de eerste eigenaars geheel glad zijn gepolijst (imho een schande). De huidige verkoper heeft 'm daarna weer gebeadblast. Hij maakt hier ook wel melding van maar imho niet zo duidelijk. Het horloge heeft nu behoorlijk (vooral achter) aan scherpte verloren en ik zou dat als koper toch wel (duidelijk) willen weten.

Ik kwam dit tegen:

Dreadnought #143 was originally owned by Robert Andersson who decided that the beadblasted finish was not what he wanted, so he proceeded to polish almost every part of it. The images below were taken shortly after he finished the task and, as can be seen, he did an amazing job on it. There are only believed to be two completely polished Dreadnoughts in existence. Numbers #143 and #123.

Dit is dus het horloge uit de veiling na z’n polijstbeurt!

Wat het horloge o.a. zo aantrekkelijk maakt is dat de kast is gemaakt door Frickers en het horloge in elkaar is gezet en gereguleerd door Dirk Dornblüth…

Er staat er nog eentje te koop op TZ-UK. Sinds begin deze maand om precies te zijn. De verkoper kan hem niet kwijt voor 1600 GBP. Ongeveer dezelfde situatie als het horloge dat in deze topic besproken wordt.

Blijkbaar is er een weerstand aan het ontstaan tegen de vraagprijzen.

Menno

Met alle respect, dit horloge heeft in mijn ogen geen uitstraling van 1900 GBP. En ook niet van 1600 GBP. Aardig model, maar doet mij persoonlijk erg weinig.

Zoltar Schreef:

Met alle respect, dit horloge heeft in mijn ogen
geen uitstraling van 1900 GBP. En ook niet van
1600 GBP. Aardig model, maar doet mij persoonlijk
erg weinig.

Moet toch eerlijk zeggen dat ik het hier mee eens ben. Heb ook, na aanleiding van mijn vraag, geen argumenten voorbij zien komen dat dit horloge zo prijzig moet zijn…

Zal alles met emotie te maken hebben.
Sommige mensen betalen 4.000 euro voor een horloge omdat er 'Rolex’
op staat…:smiley:

1 like

louis Schreef:

Zal alles met emotie te maken hebben.
Sommige mensen betalen 4.000 euro voor een horloge
omdat er 'Rolex’
op staat…:smiley:

Meen je niet,… €4000,- omdat er rolex op staat…

:wink:

1 like

Ja, gebeurt echt:):slight_smile:

1 like