Dreams do come true

Hallo allemaal,

Ik ben gek op horloges sinds een jaar of 11… Ik ben nu 31…Het begint met te kijken wat je mooi vind en al snel merk je dat de prijzen snel oplopen voor de “coole” merken. Ik verdiende gewoon redelijk voor mijn leeftijd en zag wel mensen om mij heen met zeer kostbare horloges…Ik wilde weten waarom die nou zo duur waren en het horlogevirus was geboren…Na heel wat 0024’s Horlogemagazin’s en natuurlijk het web begon ik m’n smaak te ontwikkelen. Rolex vond ik niet zo (behalve de Day Date met president band.) De presidentband vond ik het einde…toen kwam ik dit forum tegen (volgens mij (2007) hence my nickname…Omega vond ik mooi vet en ik heb wat modemerken, 2 Vanceurs en Laco gehad. Toen had ik mijn zinnen gezet op een Omega Planet Ocean met oranje bezel (Caliber 2500) maar ik vond dat toch wel veel geld voor een horloge (destijds €1750,- meen ik). Het horlogevirus is toen wat gaan liggen tot 2 jaar geleden. Een vriend van mij had een Oris gekocht en die moest ik toen ook hebben. Na een paar maanden sparen had ik de Oris Aquis Red Limited. Heel cool, maar ik wist ondertussen al veel meer over uurwerken dus tja…Sellita sw200 prima maar ja, nu wil ik manufactuur. Ik verdiende meer dan vroeger dus dan zocht ik het wat hoger op. De Omega PO deed het niet meer voor me. Omega nog steeds wel. Ik heb gespaard voor een Omega Seamaster Aqua Terra (Caliber 8500) met rose gouden uurmarkers en wijzers…prachtig! Helemaal verliefd, eindelijk mijn grail watch! “Helaas” is mijn smaak ook wat naar Rolex gedraaid ( om vele redenen) Toen de Datejust 2 uitkwam zou het een jarenplan worden om die te bekostigen. Hij kost weer een hap meer en ik kon net deze Omega bekostigen. Dan begin je te schuiven met geld, tijden veranderen, inkomsten en leefsamenstelling veranderen en met een boel gepuzzel merk je dat het toch mogelijk is om je volgende grail watch te halen! Sinds een maand of drie geleden had ik maar 1 doel. Uiterlijk voor zomervakantie 2016 heb ik hem. Deze maand stonden alle sterren gelijnd en heb ik de dag voor kerstavond mijn nieuwe grailwatch kunnen kopen!!

Dit is m’n langste post ooit maar ik hebdan ook lang op dit moment gewacht.

Fijne feestdagen!!

Omdat het zonder foto’s niet waar is…

33 likes

Schitterend horloge! Veel plezier ervan!

Lijkt me een schitterend moment, eindelijk je grailwatch kunnen kopen :slight_smile:

1 like

Uhm…je hebt een rollie, lekker man. Mooi verhaal ook. Zag net de foto nog niet😎. Geniet ervan

2 likes

Top, gefeliciteerd.

1 like

Superklok,en wat een genoegdoenin om er voor te sparen he?
Veel plezier er mee!

1 like

Mooi om je passie te lezen. Heel veel plezier ermee!

1 like

Ik vind 'm prachtig! Gefeliciteerd en geniet ervan :thumbsup:

1 like

Fantastisch horloge natuurlijk, maar de reis er naar toe maakt hem alleen maar mooier! Hoe geweldig moet het zijn om hem dan eindelijk om je pols te hebben! Geniet er van!

1 like

Prachtig horloge en zeker de weg erna toe is mooi om te horen. Lang gewacht maar uiteindelijk gekomen.

Geniet ervan maar dat zal wel geen probleem als je zo lang erna toe gewerkt heb !

Gr

1 like

Heel mooi proficiat

Gr Pieter

1 like

Prachtig, gefeliciteerd

1 like

Mooi!

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Mooi klokje hoor! Prima manier om een nieuw jaar te beginnen!

1 like

Geniet er van hij is prachtig en achteraf had ik de mijne kunnne behouden
Komt wellicht een keer terug maar twee Rolexen is voor mij nu te veel van het goede
Vind dit wel de mooiste uitvoering met de diepblauwe sunburst dial …
Hoewel de DJII met de blauwe arabic nummers op een zilveren plaat ook steeds mooier wordt

1 like

Gaaf man, proficiat. Ik ben wel een beetje benieuwd naar een foto in het zonlicht, volgens mij hebben die wijzerplaat adembenemend onder het juiste licht :+1:

1 like

Mooi verhaal en een prachtig horloge, geniet ervan! :+1:

1 like


Helemaal geweldig, geniet ervan :+1:

1 like

Top!

1 like

Mooi verhaal man, en wat een fantastisch mooie klok. Eigenlijk…hoef je dan toch niets anders meer…?:wink:
Proficiat!

1 like