Titanium, topkwaliteit uit het historische Glashütte van een sympathiek familiemerk, èn met spechthalsregeling (geen hond kent het woord, topscore bij Scrable )
Net zo’n oud beest als ik, alleen iets minder afgeragd
Maar stel nou dat je terug gaat naar het simpele leven en nog maar twee horloges zou hebben:
1 duiker
1 semi dresser/alleskunner
En geld zou even geen bezwaar zijn…wat worden dan de keuzes?
Ik vrees dat ik dan toch in het hogere middensegment zou blijven hangen (pfff, zeg ik dit echt?! Een dik maandsalaris om de pols afdoen als hoger middensegment…tijd voor therapie ).
Ik geloof dat ik met deze twee mij goed zou kunnen redden:
DateJust draag ik het meest, naar het werk bijvoorbeeld. De SMPc is een mooie stoere aanvulling om casual te dragen. En een Gshock mag niet ontbreken als ik het lompere werk ga trotseren
Als ik meer horloges in mijn collectie heb word ik onrustig, dus meer zal ik er waarschijnlijk niet gaan kopen. Dan ga ik liever weer upgraden
Ah…I see. Ja blijft lastig die drempel…ook ik heb 'm nog niet weten te nemen. Dan maar twee stuks tweedehands richting eur 1000-1500 max. Prima te doen overigens vwb keuze. Maar blijft natuurlijk beperkt…je mist de range van >2000. En daar zit weer veel moois tussen
Die Mark II… zooo moooi… dat horloge wil ik ooit hebben. En houden. En onder een pak? Waarom niet?
Zolang het geen duiker is. Maar zelfs dan. Gewoon doen.