Drebin

Deal gesloten met @Drebin, ik kwam na een aantal minuten achter dat het om een andere movement ging dan ik in eerste instantie dacht. Bood mn excuses aan en annuleerde de deal ( 3 min erna). Hij probeerde me wijs te maken dat de NH35 hetzelfde is als de 6r35. Ik snap dat hij dat vervelend vond dat ik het annuleerde, maar om dan te zeggen dat hetzelfde is, gaat me te ver. Hij zei vervolgens dat hij al de verzendbon betaald had. Ik heb voorgesteld om deze te betalen omdat het van mijn kant werd geannuleerd. Hij stuurde me zijn rekening nummer, toen ik vroeg of hij de verzendbon kon laten zien kreeg ik de volgende reactie

Geen recatie dus. Blijkbaar had hij toch geen verzendbon gekocht. Jammer dat hij dan toch op zo’n manier fooi probeert te innen :-1: :-1: :-1: en bereid voor centjes te liegen… ach ja …kon je maar het gebrek aan geweten kopen voor die 8,70… dan had ik het hem graag overgemaakt :rofl: :rofl:

5 likes

Leuke Seiko mod overgenomen van @Drebin, snelle communicatie en verzending!

Thanks!

1 like

Een mooie ruildeal gemaakt met @Drebin.
Dankzij vlotte communicatie hadden we al snel een overeenkomst.
Prettig contact, ik zou er niet over twijfelen om in de toekomst nog deals te doen met Walter.
Ik ben alvast in de wolken met de MM200, ik hoop dat je evenveel plezier beleeft aan de Speedgraf als die morgen arriveert. :+1:

1 like

Mooi bandje overgenomen van @Drebin. Contact was snel en makkelijk. Na betaling binnen twee dagen het bandje in de bus, prima dus! Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Prima ruildeal gesloten met @Drebin. Duidelijke communicatie, eerlijk voorstel. Hij een horloge, ik een horloge en wat cash, iedereen blij. Nog even over horloges gebabbeld, helemaal goed dus. Aanrader!

1 like

Drebin heeft mij geholpen met een paar pinnen voor mijn Seiko. Zomaar en zonder enige kosten. Dat is hoe we het op HF zouden moeten doen. Super bedankt Drebin!

1 like

Mooie ruil gedaan met @drebin. Horloge zag er top uit, en precies zoals beschreven. Goeie kerel om zaken mee te doen

1 like

Seiko Turtle top hat geruild met @Drebin. Supersnelle deal, snel verzonden van beide kanten :grinning: .fraai horloge met maar liefst 4 banden. Hoop je ook blij bent met de platina Patek die ik je als ruilobject heb gestuurd. :joy::joy: Kortom : aanbevolen door Topklokkers :+1:

1 like

Horloge verkocht aan @Drebin. Vlotte communicatie en transactie. Aanrader.

1 like

Een mooie Gshock gmw-b5000 overgenomen van @Drebin
Communicatie was super vlot en helder, horloge was netjes verpakt, zoals beschreven en kwam snel aan.

Aanrader!

1 like

Horloge overgenomen van @Drebin. Alles precies zoals beschreven, vriendelijke verkoper, niets op aan te merken!

1 like

Stukje rubber verkocht aan Walter (@drebin). Dat ging soepeltjes, snelle betaler en vlotte vertrouwde communicatie. Helemaal volgens het boekje!

Veel plezier met het bandje. :ok_hand:

1 like

Meistersinger Metris overgenomen van @Drebin… Fijne deal gemaakt, vlotte afhandeling en solide verzonden. Wederom een prettige HF transactie en een aanrader!

Gr/Arnold

1 like

Ruil gedaan met @Drebin. Snelle en duidelijk communicatie, snel verzonden. Goed verpakt.
Aanrader.

1 like

Ik heb zopas de eer gehad om een horloge te mogen overnemen van de legendarische Sgt. Frank @Drebin.

De onderhandelingen verliepen soepel, zonder extra slachtoffers en materiële schade.

Het was een aangename en vlotte deal, en kan mr Drebin alleen maar aanraden als een vlotte zakenpartner :).

Thanks Walter!

1 like

Mooie James Bond nato van Watchgecko overgenomen van Drebin. Goede prijs, snel verzonden en top product, dank!

1 like

Bandje overgenomen van @Drebin. Snel verzonden, helemaal top!

1 like

Ik heb ook een bandje over genomen.
Nette band, snelle verzending.

Goed geregeld dus :grinning:

1 like

Mooie Nato van @Drebin gekocht. Snelle communicatie, snel geleverd en de band is in perfecte staat!

Zeker een aanrader om mee zaken te doen!

1 like

Mooie rubberen band overgenomen van @Drebin voor een forumvriendeprijs. Snelle en gemakkelijke transactie. Blij.

1 like