Drebin

Vandaag mijn two tone dj aan @Drebin verkocht.
Afgelopen week op een relaxte manier contact mee kunnen hebben en overdracht vandaag ging ook soepel.:+1:t2:

1 like

Bandje overgenomen van @Drebin. Snelle en duidelijk communicatie, snel verzonden en er zat zelfs een extra NATO bij. Kortom: top!

1 like

Horloge overgekocht van @Drebin. Naar alle tevredenheid! Snel verzonden (helaas minder snelle levering, maar dit lag bij POSTNL :joy:), eerlijke deal, en fijne communicatie.

1 like

Datejust overgenomen van @Drebin, erg prettige communicatie, scherpe prijs en vlotte verzending. Postnl was daardoor wat van de leg, dus door hun een latere bezorging…

1 like

Deze week een horloge verkocht aan @Drebin. De deal was binnen no-time rond en het geld stond ook snel op mijn rekening. Met Drebin was het prettig zaken doen, een aanrader dus!! :smiley: :+1:

1 like

G-shock overgenomen van @Drebin, soepele communicatie en vlotte verzending. Aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Seiko Samurai bezel insert gekregen van @Drebin
Je bent een topper, supersnel geregeld en verstuurd.

1 like

Gisteren een strap aan @Drebin verkocht. Voor mijn gevoel snelste deal ooit. Vriendelijk en vlot contact, snel betaling ontvangen en gelijk verstuurd. Prettig zaken doen.
Aanrader!

1 like

Ik heb de Sinn 556i overgenomen van @Drebin. Het horloge is zoals beloofd, fijne communicatie en snelle verzending. Bedankt!

1 like

Bandje gekocht van @Drebin. Prachtige band, spotprijs,bliksemsnel verzonden :+1:t2::+1:t2:

1 like

Ik verkoop alleen voor de hoofdprijs, maar sure, je mag hem zo overnemen. Dan gaan we van de opbrengst weer bieren!

Met @Drebin een mooie deal gemaakt en ik ben heel tevreden!

4 likes

Horloge gekocht van @Drebin.
Prachtige Seiko, direct verzonden, alles naar wens.
Aangename deal, top! :+1:

1 like

Enkele straps gekocht van @Drebin. Alles verliep vlekkeloos :+1:

1 like

Ik heb een paar dagen geleden 2 Obris Morgan Isofrane’s van @Drebin overgenomen.

Erg vlotte en vriendelijke communicatie. En erg snel opgestuurd!

Bedankt Walter! :+1:

1 like

Bandje gekocht van @Drebin, super vlot afgehandeld en verstuurd. Thanks :pray:t2:

2 likes

Dit zijn de leukste deals. @Drebin was onlangs op zoek naar een horloge wat mijn interesse ook wel had. Of hij een berichtje wilden sturen als hij er vanaf wil.
En zo geschiedde, gevolgd door een betaalverzoek en paar dagen later, dankzij het weekend, het horloge in de bus.
Al met al een prima transactie.

1 like

Prachtige Seiko gekocht van @Drebin, snelle reactie via pb, een aanrader :+1:

1 like

Mooie Borealis tropic band gekocht voor de MM300, vlotte communicatie en dito verzenden. Thanks @Drebin!

1 like

Bandje verkocht aan @Drebin.
Gesprek over de verkoop was erg kort en onpersoonlijk.

‘Die wil ik wel, stuur maar een tikkie’.

Bij binnenkomst kreeg ik te horen dat de sluiting net een bieropener was.

Kortom:
Prima duidelijke communicatie dus en een vlekkeloze overdracht.

1 like

Laatst een MN stijl bandje gekocht van @Drebin.
Ik ben alleen bang dat hij m ook voor andere zaakjes heeft gebruikt. Maar daar was de prijs ook naar.
Dus prima deal :+1:

1 like