Dreski goes international

En wat in 't vat zit, verzuurt niet. (geen relatie met oplossend titanium trouwens :wink: )

Ik had eigenlijk de Alpha eerder verwacht. Heeft iemand ervaring met de duur van levering van Alpha?

Ik heb (nog) geen ervaring, maar las elders dat het zo’n twee weken duurde.
Ik was eigenlijk benieuwd naar jouw ervaring voordat ik er zelf daar ook één ga bestellen.

Groeten,

Martin

Nou dan hou ik je wel op de hoogte Martin. :wink: Ik had eens eerder gelezen dat Morse zijn Alpha binnen 6 dagen binnen had. Maar ja dat was Belgie.

Mijn vrouw belde net. De Alpha is ook geland! Ik heb meteen mijn paypal rekening maar weer gevuld want dit smaakt allemaal naar meer. :smiley:

laat even weten hoe het er allemaal uit ziet! Ik ben benieuwd.

Groeten,

Martin

Nou Martin het was perfect ingepakt hoor. Het horloge zelf zat helemaal in vacuumplastic. Keurig kaartje erbij en een heel leuk klokje weer. Nu hopen dat ik weer snel fotos kan maken. :frowning:

Ik wil niet ongeduldig lijken, maar met een beetje mobieltje kan je tegenwoordig al aardige kiekjes maken! Al is het maar voor het idee!

Groetjes en veel plezier met je nieuwe aanwinsten.

Hoeveel horlogekoffers heb je ook alweer? Heb je nog ruimte over?

Groet,

Paul
Leeuwarden

Great! Ik heb al een shortlist gemaakt. Het gaat er één (of twee :wink: ) worden die gebaseerd is op een merk wat verderop in het griekse alfabet, aan het einde om precies te zijn :smiley:

Groeten,

Martin