Dreski goes international

Zojuist voor de eerste maal internationaal een horloge besteld en betaald. Het ging gesmeerd met Paypal en aangezien er nog een beetje over was heb ik ook nog een Alphaatje besteld. :slight_smile: Ik vond het wel vreemd dat tussen een ebay aankoop en de alpha er een dollarkoersverschil van 3 eurocent zat terwijl ik op dezelfde manier betaalde. Het is leuk Paypal maar het zijn wel een stel boeven. Nu maar afwachten…

Hoi Dreski,

Nu begint het wachten… Zou vandaag de bel gaan, en komt er een pakketje voor mij?
Het is bijna een Sinterklaas gevoel van (voor mij dan) 30 jaar geleden.

Wat heb je gekocht?

Groeten,

Martin

Eigenlijk moet ik dat nog niet verklappen natuurlijk. Maar het is een Seiko en een Alpha. Mijn paypal rekening is in ieder geval weer leeg. :wink:
Als er Ă©Ă©n binnen is komt er natuurlijk meteen een mooie foto.

En welke Alpha ?

Deze. Mooi klassiek modelletje doet me ook ergens aan denken. :wink:

Waar bestel jij je alpha’s eigenlijk?

In nederland, of rechtsreeks in hong kong, of…

Groeten,

Martin

Ik bestelde ze eerst in Nederland maar ik bestel deze voor het eerst bij Alpha in Hong Kong zelf.

dreski Schreef:

Mijn paypal rekening is in ieder geval weer leeg.
:wink:

Heeeeeeeeee Dreski als je paypal leeg is kan je gewoon blijven kopen hoor.
Je hoeft namelijk niet steeds de rekening aan te vullen.
Hij is gekoppel aan je bank/girorekening en wordt daarvan afgehaald.

Als alles naar wens gaat zal hij ook weer spoedig worden aangevuld neem dat maar van mij aan. :wink:

Aaaargh! krijg net een telefoontje van mijn vrouw dat TNT langs is geweest. Ze was niet thuis en nu kan ik het morgen pas na 13.00 uur ophalen. Nou ja Ă©Ă©n nachtje slapen nog. :slight_smile:

Even een tip:

Als het goed is staat er bij het briefje onderaan een handtekening van de bezorger.
Bij ons is het zo dat daar kan staan
A: De postbode
B: De pakketchauffeur.

Als er nu B: de pakketchauffeur staat heb je kans dat je hem iets voor sluitingstijd bij het postkantoor kan ophalen.
Die chauffeurs werken namelijk voor een ander bedrijf en zij brengen niet bezorgde posts naar het postkantoor toe zodat ze de volgende dag al gelijk kunnen beginnen met ritten.
Ik kan dus niet garanderen dat dit bij jou ook zo is, maar je kunt het altijd proberen.
Het heeft mij iig meerdere malen gered.

Succes!

Bedankt voor de tip maar ik kan er vandaag toch niet voor 18.00 uur zijn. Ach geduld is een schone zaak.

Goh, ik keek vanmorgen op de Alpha site, en dacht opeens aan dit topic. Heb nog even gekeken hoe lang het geleden was, en contateerde dat het nu ongeveer zou moeten kunnen aankomen.
Helderziend denkik :slight_smile:

Nu is het zeker net als de laatste nacht voor Sinterklaas.

Groeten,

Martin

Ik verwacht ook dat het de Alpha is maar wie weet is het mijn ebay Seiko.

Moest je trouwens verzendkosten betalen voor de Alpha?
Ik heb eens een bestelling ingevuld om te kijken, maar hij bleef op 0 staan.

Groeten,

Martin

Nee de prijs is incl. verzendkosten. Ik kon het ook niet geloven. Echt belachelijk goedkoop. Denk ook dat er nog wel eentje volgt.

Ja ik heb post!!! Het is mijn Seiko SNZE15K1 van ebay. IK dacht dat het mijn Alphaatje zou zijn. Helaas is mijn camera in reparatie dus fotos komen nog. Wanneer zou mijn Alpha komen? :slight_smile:

Leuk voor jou:)! Maar dat je camera het niet doet is wel een beetje balen voor de forumleden:(.
Nou ja, we zien het wel wat later;).

Groeten, Tom Vreeken.

Inderdaad! ons een beetje lekker maken… enzo… :slight_smile:

MartinB Schreef:

Inderdaad! ons een beetje lekker maken…
enzo… :slight_smile:

Mijn beste,

Doch: “wie wat bewaard heeft wat” :wink:

Orologio Signaturis Temporis