Dreski tip. Casio MRW-S300H

Iedereen weet wel dat ik een enorme fan van Casio ben. Vele leden hebben het niet zo op digitale horloges maar Casio maakt ook hele leuke analoge versies. Momenteel is er de MRW-S300H serie. Een forse klok (45mm) welke heel goed afleesbaar is. Hij heeft weliswaar geen G-Shock specificaties maar Casio levert altijd waar voor je geld. Dat beteket dat je een degelijk en nauwkeurig klokje koopt welke ook nog Solar Powered is voor een gemiddelde prijs van 40 euro! Volgens mij het ideale klus of stap horloge waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Er zijn drie uitvoeringen.

1 like

dat ziet er leuk uit. persoonlijk mis ik de rc, betaal daar liever iets meer voor. maar als je dr geen waarde aan hecht en n budget toolwatch zoekt, lijkt me dit n goeie tip.

Ik kreeg de nieuwsbrief vandaag ook, mooie prijs voor een 10ATM / solar horloge.
Erg jammer dat deze niet max 40 mm is, 45 mm is gewoon te groot naar mijn smaak (en polsen).

Volgens mij staat er hierboven in de specs dat ze 47,9mm zijn, wat inderdaad wel behoorlijk aan de maat is. Maar als ik zo naar de lugvorm kijk, denk ik dat ze een stuk ā€˜minder groot vallenā€™. Maar 40 Euro?::o Dat is inderdaad belachelijk goedkoop en dan ook nog solar! 't is dat ik al een Lorus-duiker heb voor ā€˜sportieve outdooractiviteitenā€™. Anders zou ik deze er wel bij willen hebben!

Dat zijn ontzettend leuke Casioā€™s. Eigenlijk zit het model een beetje in tussen wat ik al heb.

Ik moet me beheersen om er niet direct een te willen kopen X(

Groet, Jurgen

Leuk! Beetje luminox-stijl.

Waar koop jij ze Andre?

frenk Schreef:

Leuk! Beetje luminox-stijl.

Waar koop jij ze Andre?

Op ebay kun je ze voor 35 euro kopen.Denk niet dat de douane ze snel belast maar je kunt ze ook voor 43 euro bij www.kish.nl bestellen. Die hebben nu een introductie aanbieding.

Heb er vandaag 1 besteld. Die met de rode accenten en secondewijzer. Om mn automaten heel te houden en gewoon, omdat ik het een toffe stoere klok vind. Heb vorige week de Casio MRW 200h binnen gekregen. 39 euro. Compleet plastic, ook het glas ( in tegenstelling tot wat op veel sites wordt gezegd, mineraal) maar ja, 39 euro. Loopt 3 jaar op de batterij. Maar goed, de 200h valt me in real life een beetje tegen. Hij is minder tof dan op de foto.

Dus deze 300 zal ook plastic zijn. Boeit niet. Stoere klok voor 55 euro.

2 likes

Nouā€¦de s300 is er niet meerā€¦ :frowning:

Heb de s310 besteld. Ook leuk.

De Casio MDV-106 Marlin Diver is ook een aanrader!

1 like