dreski

Vanavond mijn tweede Dreskiwatch gekocht.
Zoals gewoonlijk alles perfect bij Andre
Afgehaald in Amsterdam onder erbarmelijke omstandigheden .
De eerste 25km vanuit mijn woonplaats een grote ijsbaan op de A7 tot Purmerend ,daarna prima.
Maarja, de drang naar een nieuw klokje is genoeg om de dood te trotseren, daar weten jullie waarschijnlijk ook alles van.

Lenno

Vorige week bood Andre een mooi Seiko aan hier. Meteen een pm gestuurd en afgelopen dinsdag opgehaald. Prettige communicatie. Andre, het was kort maar krachtig, volgende keer maar een bakkie doen.

horloge goed aangekomen dreski ben er erg blij mee.
verder contact erg goed geweest.
en het horloge zat zo goed ingepakt het had een bom overleeft hihi.
thnx.

Ik sta als ex-ebay verkoper bekend om mijn bomvrije verpakkingsmethode. :wink:

Jij verstuurde je horloges vanuit Irak! :wink:

Ook voor mij wederom een prettige ervaring met Dreski (André).
Toppertje!
Jur

Uitzonderlijk goede communicatie - nette en snelle verzending, kortom een “vijfsterren verkoper” !

Zeer aan te bevelen !!

Bedankt, André !

Marc-B1 Schreef:

Uitzonderlijk goede communicatie - nette en snelle
verzending, kortom een “vijfsterren verkoper” !

Zeer aan te bevelen !!

Bedankt, André !

Ik ga er helemaal van blozen…:wink:

Dit is de tweede keer dat ik van André een horloge koop.
En inderdaad goede communicatie en snelle en goed verpakte verzending.
Horloge conform advertentie.
Zoals vorige poster een 5 sterren verkoper

Dreski ga zo door!

Ook ik heb al twee horloges van Dreski gekocht en ook beide keren goed contact en horloges piekfijn in orde. :slight_smile: (tu)

Vandaag horloge ontvangen van André…prima geregeld!
Al eerder 2 horloges van hem ontvangen, zonder problemen en snel geregeld!

Topper :~

Gisteren een horloge overgenomen, leuk om elkaar eens in het wild te ontmoeten! Aanrader!

Ik voeg me bij de vorige sprekers.
Uitermate tevreden over een horloge dat ik al geruime tijd geleden van André / Dreski overnam.
Heb daar nog steeds geen spijt van, hij mogelijk wel, want het was deze:

Net deze overgenomen van Dreski.

Inmiddels alweer de derde en zoals altijd weer goed en snel contact en uitstekend verpakt.

Ook ik heb alleen maar lof voor deze verkoper communicatie verliep vlekkeloos het pakje was super ingepakt en de inhoud was boven verwachting:)-D André bedank

gr Pieter

Vandaag mijn tweede Dreskiklok binnen gekregen deze keer ook weer bomvrij verpakt en correct afgehandeld(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)

André bedankt



gr Pieter

Heb een Oriënt duiker van Dreski gekocht. Correspondentie met André was snel en correct. Verzending was snel en goed verpakt. (tu)

Vriendelijk en vlot contact, super forumlid (tu)

Net de Zwarte Seiko kinetic afgehaald bij het postagentschap. En inderdaad: Dreskiaans verpakt (uit betrouwbare bronnen rond het Engelse koningshuis heb ik vernomen dat in geval van verzending, Dreski de Kroonjuwelen gaat verpakken!)!(tu)

Horloge zoals op de foto’s, dus bloedmooi!

Betrouwbaar adres dus(tu):)-D Bedankt Andre!

Vandaag mijn derde Dreskiklok binnen gekregen deze keer ook weer super verpakt en correct afgehandeld

André bedankt

gr Pieter