dreski

Hier ook weer een dikke duim (tu) voor nog een tweede dreskiklok :smiley:

Verleden weekend heb ik het geld overgemaakt voor een G-shock van Dreski. De ochtend daarna kreeg ik een track en trace code opgestuurd en het horloge is vandaag goed verpakt aangekomen. Ik heb komend weekend pas de tijd om de klok grondig te inspecteren, maar gezien de lovende recensies hierboven ga ik er van uit dat er niets aan de hand is.

Al met al een zeer prettige transactie.

Snelle reactie en mooie prijsafspraak kunnen maken…wat wil een mens nog meer met de aankoop van een van Andre’s impulsaankopen…:slight_smile:
Thanks.

Wederom een prima transactie.
André: bedankt! (tu)

Horloge overgenomen en alles ging perfect volgens afspraak, aanrader!

Horloge geruild, relaxt in goed vertrouwen. Thanks!

Seiko overgenomen van Andre,
Perfecte staat, snelle communicatie en vlotte verzending!

Zeker aan te raden! (tu)

Klokje geruild met dreski. Prettige communicatie, snel verzonden en het klokje zag er perfect uit. Oppie toppie!

Goede ervaring met Dreski. Horloge zoals aangegeven in nieuwstaat en snel verzonden na betaling. Klasse!

Horloge exact zoals beschreven, fijne communicatie en keurig verpakt! En een keurige prijs!

Horloge overgenomen van Andre. Goede communicatie en de verzending uitstekend en goed verpakt ontvangen!

Horloge gekocht van André, fijn contact horloge precies zoals beschreven en snelle verzending.
DIkke aanrader om zaken mee te doen :thumbsup:

Casio 5610 gekocht van @dreski…zoals hierboven beschreven bomvrij verpakt😎.
De vrouw dacht dat ik een pannenset had besteld…hahahahaha.
Teleurstelling was groot toen bleek dat het “weer” een horloge was😁.
Kortom horloge in goede conditie aangekomen en ideaal voor rijden in nachtdiensten!
@dreski bedankt!

Prettig zaken gedaan met Andre.:clap:

Ook hier prima zaken gedaan met Andre👍

Een bandje overgenomen van @dreski. Goeie prijs, fijne communicatie, en snel verzonden in een stevige vlop. Wat wil je nog meer?

Seiko chrono van Dreski overgenomen. Alles was vlot geregeld, uitstekend ingepakt; zou het zo weer doen.
:+1:

Vandaag een horloge opgehaald bij @dreski. Prettig contact en alles zeer vlot geregeld. :thumbsup:

Vandaag samen met mijn vrouw een horloge voor haar opgehaald bij @dreski, goede communicatie en vlotte afhandeling! Bedankt André !