Dreski's horlogetip en incoming stuff

Jaap-Wim Schreef:

Na de Alpha’s nu allemaal digitaal??? Waar gaat
dit heen, klokkijken op je mobieltje?

Nee hoor. Maar eh. Ik ben dan misschien wel 42 maar voel me nog lang niet zo. Ik draag ook geen pakken. Ik heb maar één dresswatch. Voorlopig heb ik alles op mechanisch gebied wat ik leuk vind wel gezien. Ik weet ook wel wat ik zou willen maar dat ligt nu even niet in het bereik. Ik weet dat sommige puristen de rillingen krijgen van een Casio maar het heeft zeker een plaats in de horlogehistorie. De functies zijn eindeloos en ze zijn ook nog eens net zo waterdicht als een echte duiker. Over de Alphas ben ik allang heen trouwens :wink:

Net binnen gekregen en ik moet zeggen dat het een…pr…pruthorloge is. :smiley:

Lelijk afgewerkt en de gebrushte finish is er op gecoat of zo want er zitten allemaal zandkorreltjes en vuil op. Die gaat echt meteen terug. Misschien vind ik nog eens een goedkope vintage maar dit is echt een afrader voor iedereen die overweegt er één te kopen. Geen probleem als het pakje maar weer niet zoekraakt. :frowning:

dreski Schreef:

Net binnen gekregen en ik moet zeggen dat het
een…pr…pruthorloge is. :smiley:

Lelijk afgewerkt en de gebrushte finish is er op
gecoat of zo want er zitten allemaal
zandkorreltjes en vuil op. Die gaat echt meteen
terug. Misschien vind ik nog eens een goedkope
vintage maar dit is echt een afrader voor iedereen
die overweegt er één te kopen. Geen probleem als
het pakje maar weer niet zoekraakt. :frowning:

Tja, sometimes you win, sometimes you lose…
Maar voor DIE prijs had je het misschien wel kunnen verwachten, niet ?

Zeg Andre, ga je nu niet meer retourneringskosten hebben dan het horloge kost ???

Magge we eens een (pruts :smiley: )-foto zien ? :wink:

Marc-B1 Schreef:

dreski Schreef:

Net binnen gekregen en ik moet zeggen dat het
een…pr…pruthorloge is. :smiley:

Lelijk afgewerkt en de gebrushte finish is er
op
gecoat of zo want er zitten allemaal
zandkorreltjes en vuil op. Die gaat echt meteen
terug. Misschien vind ik nog eens een goedkope
vintage maar dit is echt een afrader voor
iedereen
die overweegt er één te kopen. Geen probleem
als
het pakje maar weer niet zoekraakt. :frowning:

Tja, sometimes you win, sometimes you lose…
Maar voor DIE prijs had je het misschien wel
kunnen verwachten, niet ?

Zeg Andre, ga je nu niet meer retourneringskosten
hebben dan het horloge kost ???

Magge we eens een (pruts :smiley: )-foto zien ? :wink:

Hij is al weer ingepakt. Het gaat overigens niet over de horlogetip hoor. Het is de LED Spacewatch. Deze kost toch een kleine 75 euro. Wel de moeite waard om te retourneren. Het was echt een drama afwerking. Voor dat geld mag je meer verwachten.

Die spacewatch ???
WOW, daar had ik toch ook meer van verwacht… :frowning:
Was het de zilveren of de gunmetal ?
Ik heb daar ook al dikwijls aan gedacht, maar ik heb in feite het orogineel van PULDSAR al.

TIP: als je een goede “moderne” LED-watch wil ( ook een degelijke stalen band ) ga dan voor de MAJESTIK II ( zie ook mijn LED koffertje in het vintage forum ). Niet te duur, gebruikt zeer courante batterijen en verkrijgbaar met rode of blauwe LEDS.

Euh, Dreski, ik heb ook een nieuwe LED binnen - zal vanavond eens wat foto’s posten. De mijne viel héél goed mee - in tegenstelling van wat men hier op het forum dacht. ( jaja er is al discussie over geweest )
Het is een soort “hommage”, dus het origineel zal wel ietsje mooier zijn, maar ze werkt kei-goed en de LED uitlezing is ronduit prachtig. ( en krachtig )

Raden maar :smiley:

Marc-B1 Schreef:

Die spacewatch ???
WOW, daar had ik toch ook meer van verwacht… :frowning:
Was het de zilveren of de gunmetal ?
Ik heb daar ook al dikwijls aan gedacht, maar ik
heb in feite het orogineel van PULDSAR al.

TIP: als je een goede “moderne” LED-watch wil (
ook een degelijke stalen band ) ga dan voor de
MAJESTIK II ( zie ook mijn LED koffertje in het
vintage forum ). Niet te duur, gebruikt zeer
courante batterijen en verkrijgbaar met rode of
blauwe LEDS.

Euh, Dreski, ik heb ook een nieuwe LED binnen -
zal vanavond eens wat foto’s posten. De mijne viel
héél goed mee - in tegenstelling van wat men hier
op het forum dacht. ( jaja er is al discussie over
geweest )
Het is een soort “hommage”, dus het origineel zal
wel ietsje mooier zijn, maar ze werkt kei-goed en
de LED uitlezing is ronduit prachtig. ( en
krachtig )

Raden maar :smiley:

Het was de zilveren. Echt hele slechte kwaliteit. Fotos zien er mooi uit maar het materiaal is irl echt slecht. De Majestik is ook erg leuk idd. Gebruiken die de originele oude Leds?
En kom op met fotos want ik heb geen idee wat je nu weer hebt gescoord. :wink:

Ik heb hem vandaag binnen. Kreeg hem tegelijk met het bericht van TNT dat mijn pakketje van 650 euro toch echt zoek is en ik een vergoeding van 50 euro kan claimen. :frowning:
Ik heb maar even één foto geschoten maar ik kan iedreen deze klok aanraden. De manier waarop de tijd digitaal wordt weergegeven is in een woord fantastisch. Hierdoor kon ik toch nog even glimlachen. Verbazend dat ze dit kunnen maken voor 9 euro. Ook verbazend dat nu net de duurste aankoop die ik ooit online heb gedaan juist zoekraakt. Maar ja thats life I guess. Ben wel even genezen van de duurdere horloges en moet ook e.e.a. verkopen hierdoor. :frowning:

lullig van je vermiste pakje. Geen overhaaste dingen doen hoor. Op verkopen maak je ook geen winst?

Wanneer je op de linkerknop drukt krijg je de tijd digitaal te zien in een soort lichtkrant vorm.
eersy de tijd dan het jaar dan de datum en dan weer de tijd. In het groen en het rood. Echt heel leuk.

Ziet er goed uit!
Balen dat je pakketje echt verloren is gegaan.

klote dat het pakje zoek is dreski, maar dat nieuwe klokje is super, ziet er op de foto erg netjes uit(tu) nog een beetje een pleister op de wonde.
veel plezier ermee.

Je komt ook met de leukste klokjes langs zeg! Erg grappig die bovenste.