Mijn vrouw draagt het liefst digitale horloges. Ik bezit twee casio “nerd” watches die zij zeer vaak gebruikt. Ik vind ze echter ook leuk maar ze heeft ze zo vaak in bruikleen dat ik de kans vaak niet krijg. Toen ik ging speuren naar horloges met een digitale aflezing en vintage look kwam ik ineens een horloge tegen van het merk “Weide” wanneer je op ebay zoekt komen er talrijke voorbij. Deze was nog net geen 10 euro inclusief verzenden.

Een hele leuke ana digi die er ook is met witte plaat of gouden uitvoering.

Leuk om eens te proberen. Toen ik gisteravond nog even zat te surfen heb ik ik ook nog een dames Casio voor haar gekocht en een knalgele Tough Solar voor de zomer. Nooit batterijen verwisselen en ijzersterk voor ruw werk. Samen met mijn Vintage LED watch zal de pakjesman weer tevreden zijn. Vorige week klaagde hij al dat hij zo weinig te bezorgen had voor me. Dat is geen grap. 

Ik zit even in een digitale retro fase. Het kan ook een Midlife crisis zijn. 
Gaat wel weer over:+
typisch mid- life crisis maar goedkoper dan een porsche met blonde vriendin! :-):-)
Ja dreski, het is natuurlijk wel belangrijk om de pakjesman te vriend te houden.
Coole tip! Als je zo’n klokje zoekt met Omega erop dan wil iedereen opeens 1200+ hebben en jij vindt ze voor een tientje, thnx! (tu)
M’n pa is dol op dit soort gein dus ik ga meteen de baai op (tu)
gr. Roel
Leuke klokjes voor weinig bedankt voor de tip dreski
heb er net een voor 6 dollar gekocht nu een maand wachten
Gr Anton
Ik vind dit helemaal gaaf! En ik hou niet van digitaal of quartz. Maar dit is zo ‘camp’ dat het gewoon goed is! Mooie keuze en leuk dat je ze laat zien!
Menno
Grappige klok, retro! Heb er ook maar eentje besteld. Helaas bij afrekening meteen weer even geconfronteerd met hoe pijnlijk laag de euro staat:(
leeuwentemmer Schreef:
Grappige klok, retro! Heb er ook maar eentje
besteld. Helaas bij afrekening meteen weer even
geconfronteerd met hoe pijnlijk laag de euro
staat:(
Ja met dit soort bedragen scheelt het toch snel 30 cent op je aankoop t.o.v. een half jaar geleden. 
Maar zonder gekheid. Een grote aankoop uit het buitenland is inderdaar voorlopig verleden tijd.
Deze komen van dezelf weide ( Weide
) ; een analoge klok met een rode LED op de achtergrond ! ! !
Best of both worlds ! (tu)
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250516061724&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
hharry Schreef:
typisch mid- life crisis maar goedkoper dan een
porsche met blonde vriendin! :-):-)
ach die porsche zou ook niet verkeerd zijn. Blinde vriendin ook niet, maar dat zou mijn vrouw niet zo fijn vinden 
@Masterfan
Blinde vriendin? Is dat nodig?
Ik heb liever een horende blonde!
De A168 van Casio zie http://www.casiohorloge.com/casio-collection/casio-a168wa-1wyef.html die is pas echt retro 
En voor de veerkampjes hebben ze hem ook nog eens in het goud gemaakt http://www.casiohorloge.com/casio-collection/casio-a168wg-9ef.html die is pas echt lelijk, maar wel retro.
mooihorloge Schreef:
De A168 van Casio zie
http://www.casiohorloge.com/casio-collection/casio
-a168wa-1wyef.html die is pas echt retroEn voor de veerkampjes hebben ze hem ook nog eens
in het goud gemaakt
http://www.casiohorloge.com/casio-collection/casio
-a168wg-9ef.html die is pas echt lelijk, maar wel
retro.
Bedankt voor de tip maar zoiets heb ik al.

Ik zit nu met een idee. Wanneer ik stop met roken zou ik iedere drie weken een G-Shock kunnen kopen. Ik vind ze erg leuk. Deze wil ik ook nog allemaal.

En deze zijn ook leuk…

IK ga eerst even een sigaretje roken en over mijn plan nadenken. 
Pakje per dag? Ik heb hetzelfde
Ben nu wel serieus aan het minderen en bevalt me prima!
Ik vind die G-5600A-9 wel leuk voor de zomer!
Gr. Mark
Bender Schreef:
Pakje per dag? Ik heb hetzelfde
Ben nu wel
serieus aan het minderen en bevalt me prima!Ik vind die G-5600A-9 wel leuk voor de zomer!
Gr. Mark
Nou een pakje per dag zou me 35 euro per week opleveren. Ik zit op zo een 20 euro per week. Voor 60 euro kan je ze wel op ebay scoren.
mmm… 2 weken niet roken en ik heb al die gele Tough Solar… Zet je toch wel aan het denken eigenlijk! Geld gaat in rook op. B)-
Gr. Mark
Bender Schreef:
mmm… 2 weken niet roken en ik heb al die gele
Tough Solar… Zet je toch wel aan het denken
eigenlijk! Geld gaat in rook op. B)-Gr. Mark
Inderdaad. En na twee weken afzien kun je heerlijk met een Gele G-Shock en een peuk op het terras zitten.
Maar even serieus het is wel een goed manier voor een horlogegek om van het roken af te komen.
Na de Alpha’s nu allemaal digitaal??? Waar gaat dit heen, klokkijken op je mobieltje?
is toch gewoon leuk voor erbij! of om je mechanische horloge’s op gelijk te stellen!
@dreski: Ik ga het voor de grap maar eens proberen om 4 dagen met 1 pakje te doen! Ben nu een paar dagen bezig, maar tot nu vind ik het wel relaxed eigenlijk. Als het lukt koop ik van het “bespaarde” geld een gele Though Solar 
tegen de tijd dat dat zover is heb jij waarschijnlijk je gele alweer in de verkoop
Zou mooi uitkomen! haha
Gr. Mark