Dreski's horlogetip voor kids

Mijn dochter vind het nogal lastig om digitale tijd om te rekenen naar analoge tijd. Voor de kerst probeerde daarom een horloge voor haar te vinden waar ook een 24 uurs aanduiding makkelijk op af te lezen was. Ik vond op ebay.com een horloge van het merk Darch. Het betreft een Aziatisch quartzuurwerkje met een diameter van ca34mm. Ideaal dus voor een kinderpols. Ik heb voor haar een zwarte gekocht en ze is er erg blij mee. Het horloge heb ik gekocht voor…schrik niet: 0,01 dollar. Er komt dan wel 11 dollar verzenden bij maar ja dan lach je je nog kapot. Kortom een zeer leuk kado voor de jonge horlogefreaks. Hieronder wat fotos van het horloge. Hij loopt prima. Dus zoeken op het merk Darch één keer bieden voor 0,01 dollar en klaar.

Ik geloof niet dat je nog ooit een horloge voor minder zult kopen…

0,01 dollar… hoeveel marge zal daar nou op zitten? :smiley:

Al die internetdealers hebben dikke marges!!!

Bedankt voor de tip, heb ook eentje gekocht (7.8 euro shipping in), kijken of het wat is…daar heb je geen flik-flak voor !
groeten
Broes

Mijn beste,

“Wie spaarzaam zaait, zal ook spaarzaam maaien. Doch wie in zegeningen zaait, zal ook in zegeningen maaien”. 2 Kor. 9:6 :D:D:D

Ik begin toch te twijfelen.:S:S:S
Maar enfin,

Het is een buitengewoon functioneel horloge, voor een miraculeuste prijs.
Chapeau!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

bnootens Schreef:

Bedankt voor de tip, heb ook eentje gekocht (7.8
euro shipping in), kijken of het wat is…daar heb
je geen flik-flak voor !
groeten
Broes

Het is een prima functionerend horloge. Alles werkt perfect. Ik ben benieuwd naar je reactie.

Laat je (jullie) wel iets weten wanneer het aankomt, van de feedback van de verkoper had ik begrepen dat dat wel even kan duren…
Groeten
Broes

bnootens Schreef:

Laat je (jullie) wel iets weten wanneer het
aankomt, van de feedback van de verkoper had ik
begrepen dat dat wel even kan duren…
Groeten
Broes

Klopt het kan wel even duren. De mijne was een maand onderweg.

je kent me Andre,
ook maar een besteld,net als die digi een paar maanden geleden.
Hoe kom je toch altijd aan die adresjes?

groetjes

Lenno

lenno Schreef:

je kent me Andre,
ook maar een besteld,net als die digi een paar
maanden geleden.
Hoe kom je toch altijd aan die adresjes?

groetjes

Lenno

Haha goed zoeken. Maar eh je kan bij ebay de paginas selecteren van goedkoop naar duur. Deze stonden helemaal aan het begin. :wink:

Bedankt voor de tip, hier ga ik mijn neefjes (tweeling) blij mee maken :~

Ook gekocht!!! Inderdaad handig om ook uitleggen dat 19.00 toch echt zeven uur is.

Ik druk op de eerste zwarte die ik tegen kom en ik zie dat die na 25 seconden afloopt. Ik was inclusief inloggen en bevestigen nog net op tijd voor m’n bod van 0.01 dollar. Wat een prijs toch.

@Dreski: dank voor de tip. :~

We hadden beter een gezamelijke inkoopactie georganiseerd, misschien hadden we nog iets afgekregen van de prijs :smiley:

Ik had hier al twee van. De beige en de groene. Doen het nog steeds prima. Ik draag ze vaak in de zomer als ik linnen kleren aan heb.

Ik heb er toen ook 0.01 voor betaald, maar ook nog minder verzendkosten. :stuck_out_tongue:

Welke vertaling is dat?

Ik kan hem niet terugvinden in dit rijtje vertalingen naast elkaar.
http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=2+Kor+9:6&id42=1&id18=1&id37=1&id16=1&id35=1&id17=1&mv1=1&id43=1&id36=1&pos=0&l=nl&set=10&idp0=43&idp1=19&idp2=38&idp3=17&idp4=36&idp5=18

Overigens ziet het eruit als een erg leuk horloge voor dat geld! :wink:

Ook nog eens afleesbaar in 't donker en voor zien van dag/datum aanduiding. (tu)

Wat ook nog misschien een idee is, is een ana-digi.

Gisteren al ontvangen. Voor die ene cent zit ie zelfs in een doosje…


die van mij is er ook, ziet er helemaal hetzelfde uit als die van El penumbra dus geen foto’s, op het eerst gezicht best redelijk voor 8 euro, vind de lume zelfs ok !

Nu nog kijken of mijn 7 jarige zoon hem ook leuk vindt, ik wou vooral geen mickey mouse klok of whatever er nu in de ‘mode’ is…

Dreski, nogmaal bedankt voor de tip !