Dressachtig, witte wijzerplaat, blauwe wijzers, automaat, onder de duizend euro: wie helpt me?

In Heerlen, Limburg zit Vaessen. Die is AD van Ball :slight_smile: Hele vriendelijke mensen daar.

1 like

Jeej nog een topic waar ik de Eterna Kontiki kan showen!
Is dit geen optie?

9 likes

Hamilton misschien.


6 likes

Hoogstwaarschijnlijk te groot voor de topic starter :wink:

1 like

Zo, dat was echt een inkoppertje! De SARX033 (da’s volgens mij de witte) is natuurlijk het horloge dat je wil @oscar2. Beter en fraaier dan dit ga je volgens mij niet vinden onder de € 1.000. En ook niet onder € 2.000, trouwens!

We wachten je NA-topic voor deze topper af. Kom maar op met die mooie plaatjes!:wink:

2 likes

Candide slaat de spijker op zijn kop! Ik voeg er nog een wens bij: doorsnede maximaal 42 mm.
Wat weet zo’n man een boel, he!

1 like

True

1 like

Tel alles bij elkaar op…ook met je laatste eis en nog steeds blijft hij overeind !!

SARX033

3 likes

Maak daar maar 40mm van. Ook dat weet ik haha!

1 like

Ah daar meldt de verkopende partij zich :ok_hand:

1 like

Nog niemand aan de Stowa Marine Automatik gedacht? Witte wijzerplaat, geblauwde wijzers, 40mm en een automaat. En ruim onder de €1.000. Voldoet aan alle criteria. Prijs/kwaliteit super. Prachtig horloge!

(plaatje van Internet)

9 likes

Absolute aanrader. Paar plaatjes van de combi geborstelde kast, zilveren wijzerplaat en oud logo:

gr, HJR

5 likes

Die Stowa is zeker aardig, maar vreselijk saai.
Als ik mocht kiezen tussen de Stowa en de Sarx033, dan werd het met afstand de Sarx.

2 likes

Zijn de wijzers van de SARX 033 blauw geverfd of " geblauwd" (d.m.v. verhitting)? Weet iemand dat?

Vreselijk saai… Nou nou. Niedereen kan een goede smaak hebben. :wink:

1 like

mooi op elke strap

8 likes

Ja, die sunburst is ook niet te versmaden, o nee! Zou die sunburst gecombineerd zijn met de blauwe wijzers, dan had ik hem al gekocht! Momenteel ga ik voor de blauwe wijzers boven de sunburst.

wijzers zjn altijd wel aan te passen

2 likes

Ik heb alles.


.
.
.
Succes.
Elf.

4 likes

Geen blauwe wijzers, maar…

Blauwe lume
.
.
.Elf.

1 like