Kan nergens vinden dat ze door verhitting geblauwd zijn, dus denk eerlijk gezegd geverfd. En als ik de foto (van Number4) vergroot, lijkt dat ook te zien.
En sommigen verwarren smaak met saai?
Welk exact type is dit trouwens, zag het niet onmiddellijk terug op de site !?
Oscar, heb ze allemaal nog eens goed bekeken. Even ernstig nu: die sarx 033 is toch wel ontzettend mooi. Als je voor wit met blauwe wijzers wil gaan, beter wordt het denk ik niet !
Wellicht even langs de juwelier en gewoon even ‘passen’?
Of een mooie Hamilton Jazzmaster GMT ?
Staal, Leer, blauw, handige complication… alle variaties tussen dress en sporty chic.
Die is toch echt te groot voor de topic starter. SARX is de weg! Halleluja!
@Number4 kom er maar in, verpats je SARX aan @oscar2 en haal een Black Bay
Haha wat een gedoe voor een dresser…maar inderdaad de SARX033 is en blijft voor mij de nr 1. @oscar2 weet me te vinden
Ik had wel gezien dat de klok waar de topicstarter enkele keren per dag op klikt iets kleiner is, maar verder zag ik geen grootte-beperkingen… althans niet in het eerste rijtje met eisen…
en ZO groot is ie nou echt niet…valt klein voor z’n 42mm
[quote=“decraew, post:49, topic:83894”]
Even ernstig nu[/quote]
En dan Gene Wilder als avatar.
Ja, ik ben al zo oud.
Maar je hebt natuurlijk wel gelijk.
Persoonlijk ben ik erg fan van Citizen Signature horloges. De Grand Classic voldoet volgens mij aan jouw wensen. Komt in meerdere uitvoeringen. Beiden wel te vinden met jouw budget.

Topic starter heeft mijn polsen of zelfs iets kleiner. Die GMT was mij behoorlijk te groot. Geen dresser formaat meer haha!
De Hamilton Pioneer is supergaaf. Vooral de blauwe wijzer knallen eruit.
Misschien moet mijn Pilot One toch gaan wijken voor de SARX033…gave klok!!
Beste Ide,
Wil je me alsjeblieft niet van diefstal beschuldigen?
Voor de goede orde wil ik naar eer en geweten verklaren dat ik echt mijn eigen polsen heb en niet die van Ide.
Qua formaat: ach, het wordt zo’n wedstrijdje pissen vanaf de brug…
Ik denk dat horloges met een formaat van maximaal 42 mm mij goed staan; dressers allicht een pietsje kleiner.