Dresser 40+ mm automaat

Ik heb tijdje geleden een post gezet over een horloge van 500 euro maar ben naar plaatselijke juwelier geweest en plan is veranderd.

ik ben niet opzoek naar een duiker maar naar een dress watch 40+ mm maximaal €750 euro en een automaat. Was verkocht aan de automaat en mijn voorkeur gaat momenteel uit naar de Tissot Visodate.

Mijn vraag is heeft iemand ideeën?
Voorwaarden: in Nederland verkrijgbaar en niet alleen online +ben ik opzoek naar een nieuwe geen tweedehands
Mvg Martijn

2 likes

Zou je wat leestekens als komma’s kunnen toevoegen aan je tekst? Heb wel een beeld wat je wilt, maar zeker weten doe ik het niet…

2 likes

Hamilton Intra Matic is een mooi alternatief voor de Tissot imo.

3 likes

De Tissot Visodate is wat mij betreft een prima keuze !

Check eens het assortiment van Certina! In de heritage collection.
De DS Podium, Caimano, DS one

http://www.certina.com/collections/#collection-heritage

Ik wilde ook eerst een Visodate maar die vond ik om de pols heel erg tegenvallen.
Vervolgens via het forum de Seiko SARX015 gevonden welke ik een prachtige dresser vind!

Als witte optie:
Seiko SARB065 Cocktail is een mooie optie
Of de Seiko SARX033

1 like

Deze valt ook nog net binnen je budget (officieel 750 EUR maar wellicht kan je daar nog iets van afknijpen):
De seiko SPB035

1 like

Wat een beauty!

De SARX033 kost nieuw dacht ik net iets meer dan 750 EUR. Maar wel een beauty :slight_smile:

Een dresswatch is <40mm.

1 like

Nou dat vond ik dus ook om mijn pols en daarom wil ik nog wat tips weten

Absoluut.

3 likes

Ik vind de Visodate echt de beste keuze! Ontzettend fijn horloge en prima prijs/kwaliteit. Je raadt het al; ik heb m zelf ook :grinning:

1 like

Stuk goedkoper maar voldoet aan al je eisen. De Orient bambino.

3 likes

Genoeg opties.
De orient bambino is ook nog een erg leuke optie, succes met zoeken en laat weten wat het is geworden :slight_smile:

Ja dit is toch wel de stunner voor het geld :thumbsup:
Mooie keus zoude dit zijn!
Iets uitstaande lug, maar dat kan ook weer goed werken
op en wat bredere pols.

Grt.

die foto geeft een vertekend beeld

I see
Maar zonder meer een mooie klok :thumbsup:

Ja en perfect qua formaat. Ik zal vanavond even een wat betere foto maken.

1 like