Dresser met witte/zilveren plaat, maar welke?

ja klopt 41 idd. misschien weleens proberen? 41 en erg plat is best een goede combinatie hoor :slight_smile:

1 like

Voor mij echt te groot helaas. Wel zeer fraai.

1 like

Ik zou voor de jlc gaan. Klinkt wat oneerbiedig, maar de zenith lijkt me erg Hamilton intramaticā€¦

1 like

JLC! Op zeker! Uurmarkeringen, Wijzers en de datum. Pracht horloge :star_struck:

Edit: Zonde en onvoorstelbaar dat de uurmarkeringen van de Zenith niet opgelegd zijn.

2 likes

Precies dat.

2 likes

Ik snap dat oprecht niet bij zoā€™n klasse merk.

1 like

Ik vind het wel passen bij dat horloge. Mijn Central Seconds heeft wel opgelegde markers, maar dat is dan ook weer meer een horloge Ć  la de JLC:

5 likes

:heart_eyes:

1 like

Doet toch veel met een horloge. Veranderd de wijzerplaat behoorlijk.
Prachtige Zenith zeg !

1 like

JLC, de B&M Baumatic is ook echt een plaatje maar minder een dresswatch vind ik.

1 like

sary0892

5 likes

Wild card:

Wel wat verder rijden dan Zwitserland. :upside_down_face:

7 likes

Daā€™s een compliment man!

1 like

Met enige afstand de Zenith.

Onpopulaire mening misschien maar ik vind de JLC erg saai en gewoontjes ogen. De Zenith is vanwege de eenvoud juist veel sprekender.

3 likes

precies, voor de Hamilton, absoluut.

1 like

Uit de 2 zou ik de Zenith kiezen.

1 like

Als de keuze echt tussen deze 2 gaat, by far de JLC. Maar ik deel graag ā€˜eigen waarā€™ :joy:, dus wat vind je van de Parmigiani Tonda?

7 likes

De JLC heb je al maar dan met smoke wijzerplaat. Dus in dit geval en bij jouw collectie de Zenith.

Of ā€¦ en dat vind ik zelf een betere keuze: JLC small seconds 38,5mm

Maar je hebt dan wel veel van hetzelfdeā€¦ Dus alsnog de Zenith of gewoon je GS houden :wink:

5 likes

41mm en een dunne bezel is imho geen goede maat voor de normale pols. Voor een duiker/ pilot/ chrono prima. Maar bij een dresser is het glasoppervlak echt groot.

2 likes

Schitterend

1 like