ja klopt 41 idd. misschien weleens proberen? 41 en erg plat is best een goede combinatie hoor
Voor mij echt te groot helaas. Wel zeer fraai.
Ik zou voor de jlc gaan. Klinkt wat oneerbiedig, maar de zenith lijkt me erg Hamilton intramaticā¦
JLC! Op zeker! Uurmarkeringen, Wijzers en de datum. Pracht horloge
Edit: Zonde en onvoorstelbaar dat de uurmarkeringen van de Zenith niet opgelegd zijn.
Precies dat.
Ik snap dat oprecht niet bij zoān klasse merk.
Ik vind het wel passen bij dat horloge. Mijn Central Seconds heeft wel opgelegde markers, maar dat is dan ook weer meer een horloge Ć la de JLC:
Doet toch veel met een horloge. Veranderd de wijzerplaat behoorlijk.
Prachtige Zenith zeg !
JLC, de B&M Baumatic is ook echt een plaatje maar minder een dresswatch vind ik.
Daās een compliment man!
Met enige afstand de Zenith.
Onpopulaire mening misschien maar ik vind de JLC erg saai en gewoontjes ogen. De Zenith is vanwege de eenvoud juist veel sprekender.
precies, voor de Hamilton, absoluut.
Uit de 2 zou ik de Zenith kiezen.
Als de keuze echt tussen deze 2 gaat, by far de JLC. Maar ik deel graag āeigen waarā , dus wat vind je van de Parmigiani Tonda?
De JLC heb je al maar dan met smoke wijzerplaat. Dus in dit geval en bij jouw collectie de Zenith.
Of ⦠en dat vind ik zelf een betere keuze: JLC small seconds 38,5mm
Maar je hebt dan wel veel van hetzelfde⦠Dus alsnog de Zenith of gewoon je GS houden
41mm en een dunne bezel is imho geen goede maat voor de normale pols. Voor een duiker/ pilot/ chrono prima. Maar bij een dresser is het glasoppervlak echt groot.
Schitterend