Dresser proberen maar is dit wat "ik koop hem niet"

Ik ben vandaag de plaatselijke juwelier binnen gelopen. Kom daar regelmatig even langs.
Ik heb eigenlijk nooit een dresser gehad en wil het toch eens een kans geven. Nu lagen er in de aanbieding onderstaande klokjes.
Mijn voorkeur ging uit naar de Seiko perputual snp005. Afgeprijst naar 325 euro. (Ik zie dat als dresser :slight_smile: )
Wat zijn de ervaringen van dit horloge en hoe moet ik de prijs bekijkenā€¦ Leuke aanbieding of inmiddels een ā€œnormaleā€ prijs?



325 lijkt mij wel leuke aanbieding.

1 like

De aanbieding is zeker goed :+1:
Het horloge moet je van houden, mijn smaak is het niet. Ik zie dit ook niet als dresser.
Een dresser is mooi door envoud. Zoals de Cocktail bijv.

2 likes

Is zeker een leuke aanbieding, als het je smaak is zou ik het zeker kopen.

2 likes

Kun je nagaan wat de marge is als ze met dit soort discount kunnen komen

Inderdaad een goede prijs denk ik.
Ik heb vroeger wel eens achter dit horloge aangezeten, nooit een betaalbare kunnen vindenā€¦ op de een of andere manier taal ik er niet meer naar, weet niet zo goed waarom, waarschijnlijk omdat je in prijs vergelijkbare mooie mechanische horloges kunt kopen. Maar zeker een mooi model en ik vind deze wel degelijk draagbaar als dresser.

1 like

+1, (z)onder een pak een mooi horloge! :wink:

1 like

Ik ga er nog wat nachtjes over slapenā€¦ Dinsdag pas weer open :wink:
Er is gewoon twijfel of dit type klokje bij mij past. Ben meer van de duikers!
Deep sea duiker trekt ook dus ga eerst rustig lezen/ kijken of ik hier mijn geld aan uitgeef. Draag ook geen net pakā€¦
Bedankt voor jullie reacties.

Dit is echt geen dresser. Ook niet echt mijn smaak. Met name die romeinse numerals in de rehaut vind ik niet mooi. Als je niet helemaal enthousiast bent dan zou ik hem lekker laten liggen.

3 likes

In de verkooptopic van slider_7 staat een sportieve Seiko SNP085P1, vind ik persoonlijk mooier.

1 like

Aan een Seiko Premier kan je je volgens mij geen buil vallen.

1 like

Heerlijke klok die Seiko, 325 euro is geen verkeerde prijs bij een dealer. Ik heb dit type Ā± 10 jaar geleden gekocht van mijn eerst fulltime salaris, draag hem nog steeds een aantal keer per week.

1 like

Zeker een prima aanbieding waar je zeker geen miskoop aan zou doen!

Heb zelf ook een Premier Perpetual gehad, welke ik met veel plezier heb gedragen (en inmiddels het nest heeft verlaten).

1 like

Ik zou dit niet 1-2-3 als een dresser aanmerken.

Het zou ook niet mijn eerste keuze zijn voor een dresser al zijn de prijzen zeer netjes, dus als het model je aan staat vooral doen.

Ik koop het horloge niet. Ga mijn geld toch voor wat ā€œvintageā€ uitgeven.
Dus zijn er liefhebbers?
Pb maar dan krijg je het adres van de juwelier.
En ik kan proberen er nog iets af te krijgenā€¦ Kom er vaker :wink:
Gr Jan

1 like

Prijs is heel netjes. Is inderdaad geen dresser.
Ik heb deze sinds 9 jaar en prima apparaat! Alleen mooier op staal imho