AT all the WAY

Zo dan, dat is een fraaie. Ik kan alleen met de dagcomplicatie vinden, in het blauw. Weet jij meer? Ik heb liever zo weinig mogelijk complicaties.
Bedankt voor de tip!
Ja, die komt zeker op de shortlist.
Keuze zal niet makkelijk worden, gaaf hoor!
De date only is vrij zeldzaam.
Slechts 1 jaar geproduceerd te weten van 2011 tot 2012.
Daarna is Breitling overgeschakeld op de Transocean day/date.
Maar ze zijn zeker nog te vinden.
Zeker niet de goedkoopste Seiko, maar hij valt wel in je zoekbereik denk ik. De SARX077 of Sharp Edged serie:
Is de Seiko SARB, SARY of SARX al genoemd?
Zeker, paar Posts geleden een SARX, dank je.
Jouw 3 opties liggen qua prijs nogal ver uit elkaar. roept de gedachte op dat je budget geen ‘primary concern’ is. Dan wellicht deze ook overwegen:
Of zelfs deze, als je eraan kan komen
nav post @Jasper:
Vind die Sinn een raar kort uurwijzertje hebben. Zou me blijven storen.
Rado heeft ook een mooie die aansluit bij jouw wensen:
Rado HyperChrome Automatic R32115213
Is het date window bij de Globemaster nou zwart of blauw? Het lijkt namelijk zwart op veel foto’s. Tevens jammer dat er geen variant is met een zwarte dial.
Het datumvenster is blauw.
Die navitimer 8 is wel lekker hoor. Een keer om de pols gehad en ik was onder de indruk erg mooi. De blauwe wijzerplaat is ook erg mooi van kleur
Potverdorie wat komt er hier veel moois voorbij… Het vreemde is dat met name Breitling me erg positief opvallen die transocean is tof, een navitimer 1, de hier getoonde navitimer 8… allemaal cool
Hmm, wat zit er aan die secondewijzer? Verder vind ik de indexen niet supermooi. Wel weer een model wat ik niet eerder heb gezien, dank je wel!
Budget is secundair inderdaad. Tja, een Nautilus. 3 jaar geleden dacht ik, ik koop hem gewoon … maar ik vond 27k echt heeeeeeel veel.
Ze doen nu ruim het dubbele
Van de JLC die je laat zien vind ik de minutenring niet heel fraai.
Erg bedankt voor het meedenken, veel mooie opties.
Nee