Dresswatch only

Sinds gisteren ben ik de trotse bezitter van een dresswatch, dus ging ik op zoek naar een topic om deze te showen hier op het forum.

Hoewel er voor de meest uiteenlopende onderwerpen een apart topic is https://www.horlogeforum.nl/t/horloges-op-fruit/170269?u=fabrisio
Kon ik een apart dresswatch topic niet vinden (correct me if i am wrong)
Dus hierbij. Ik trap af met mijn Longines Flagship Heritage. Een heerlijk horloge :ok_hand:t2:

15 likes

Longines only of de Wat dragen we vandaag topic waren ook een optie.

Leuk horloge. :ok_hand:t3:

1 like

Thanks. Daar staat hij al in :scream: Maar zie er graag een aantal in deze categorie voorbij komen

1 like

Altijd mooi zo’n Longines flagship! Zelf draag ik meestal deze JlC Reserve de Marche bij pakken oid. :slight_smile: :grin:

8 likes

Heel fraai :ok_hand:t2: Prachtige horloges maakt JLC toch.

Ze kunnen het idd heel goed! Dit is de vorige serie uit 2006, 37mm. Imo beter dan de nieuwe van 39mm.

1 like

Mooi formaat. Veel horloges zijn gewoon te groot. Dresswatch mag van mij bescheiden diameter zijn.

2 likes

R.O.2 Classic ltd edition.

7 likes

Bijzondere verschijning. Minimalistisch. Mooi hoor :ok_hand:t2: en leuk van nl bodem, dat maakt het extra speciaal wat mij betreft.

Even wat foto’s van deze week dumpen :nerd_face:

13 likes

Leuke horloge! Mede door de vele YouTube filmpjes ook vaak overwogen, maar nooit gekocht. Hoe issi in t echt?

Oriënt Bambino Small Seconds.

9 likes

Leuke combi met de meshbracelet :+1:t2:

1 like

Bulova phantom uit 1955

15 likes

Tijdloos :ok_hand:t2:

1 like

Hamilton intra-matic 38mm

7 likes

14 likes

Dress the part, play the part!