Drie eruit, één erin..? Of..? Advies en tips gevraagd

kan ik zeker aanbevelen! Een stoer horloge dat goed tegen 'n stootje kan. Eenmaal in je handen of om de pols voel je dat ie stevig is en goed in elkaar zit. Daarnaast ziet de huidige Formula 1 (generatie 6, dus) er gewoon heel goed uit.

16671219477906981662728721581503

image

Een ontzettend fijne duiker die mooi is afgewerkt en een uitstekende prijs- /kwaliteitsverhouding biedt. Ook zeker een aanrader!

Succes en veel plezier met het vernieuwen!

1 like

De Tag Heuer F1 of Aquaracer automaat zou mijn keuze zijn, met die Longines Hydroconquest als goede tweede!

1 like

De titanium duiker van Certina is erg vet:

Bron: Monochrome

4 likes

Deze groene altijd gaaf gevonden

1 like

Ik zou ook de Bulova houden. De andere 2 zijn niet dermate zeldzaam of uniek om er aan vast te houden. Een vergelijkbaar model terugkopen kan altijd nog.

Wat de nieuwe aankoop betreft: Met welk horloge zou je met de meeste trots en fun om je pols lopen?
Je gevoel zegt vaak al genoeg

1 like

Tja… Welke brengt de meeste fun? Dat verschilt per dag… Vandaar dit topic. Haha!

Deze :+1:

Divers 65 en dan met name de numerals :grin:
Deze draag ik met heel veel plezier en is na bijna een jaar langzaam aan het vastroesten in de collectie.

Ik zou wel voor een 40mm gaan. Door de smalle bezel draagt die namelijk ietsjes groter.

Volgens mij staat er ook een gave Oris Divers 65 Deauville te koop in het blauwe.

3 likes

Citizen NB6021, leuke titanium duiker. Nu met €100 korting op te pikken. Kun je in elk geval de Bulova ernaast houden. Succes :four_leaf_clover:

2 likes

Na deze foto’s te hebben gezien zou ik er nog wel eentje kopen! :fire::fire::fire:

2 likes

Jaa prachtig. Ben ook een sucker voor bolle glaasjes…

1 like

My two cents…

Ik zou idd die je nu hebt weg doen voor een van de opties. De Longines. De Tag of de Oris. Allemaal een mooie upgrade tov de anderen.

Ik ben sowieso van less is more.
Liever 2 klappers dan een kist vol.
Een kist vol klappers is nog beter, maar we zijn niet allemaal @Honey_Badger .

3 likes

Hmmm, lastig hoor
de Glycine en Hamilton kunnen eruit
De Bulova vind ik zo mooi en zou ik overwegen te houden
uit het rijtje zou ik de Oris Diver 65 uitkiezen
ik zag dat je een Tissot PRX nog had opgelijst
dus mijn suggestie zou zijn
de PRX Chrono, is 42mm

2 likes

Edit: Tissot PRX ondertussen besteld… Dus die kan van het lijstje af.

1 like