Zoveel dagen in de week, zoveel wensen op horlogegebied.
Na een hoop veranderingen op het persoonlijke vlak, in de vorm van onder meer een scheiding, wil ik mijn nieuwe, positieve periode beginnen met iets dat daar symbool voor staat.
Gezien m’n liefde voor horloges moet dat dus een horloge worden…
Maar… Na het overnemen van mijn huis en een lichte verbouwing om het ‘eigen’ te maken, zijn de fondsen nog niet dusdanig van aard, dat ik zomaar naar de AD kan gaan en iets kan kopen.
Nu is mijn idee om 2, of 3 van mijn huidige collectie te verkopen/in te ruilen op iets anders.
Mijn gevoel gaat uit naar de volgende modellen:
Tag Heuer Formula 1, quartz, of automaat maakt me niet uit, wel een recent, of nieuw model.
Tag Heuer Aquaracer 41, of 43mm.
Longines Hydroconquest automaat, in 41, of 43mm
Oris Divers 65 in 40, of 42mm
Rado Captain Cook
Tissot PRX 40mm in verschillende smaakjes. (De gouden komt er sowieso een keer)
Welke zouden jullie doen, of is er iets anders in deze klasse dat jullie zouden adviseren?
Leuk merk en niet kleiner dan 40mm, geen Seiko’s of iets dergelijks.
De horloges die ik er eventueel voor zou willen opofferen zijn:
Graag hoor ik jullie idee.
Mocht één van jullie ook een voorstel hebben; Een PB mag altijd.
Voor iets heel moois ben ik ook bereid om iets bij te betalen.
Maar de grote vraag is dus: Wat zouden jullie doen?
Optie 1, 2 en 3 zelfs! Al contact gehad ook met de eerste 2 opties, maar een ruil zit er niet in. Optie is uiteraard om mijn horloges in het blauw te zetten.
Als je de drie verkoopt en er nog wat bovenop legt is een 65 diverse binnen bereik. Misschien wel een nieuwe mocht je goed verkopen. weet niet wat je budget is .
Ik zou de captain cook doen eerlijk gezegd. Heel mooi en apart horloge, en net wat anders dan de meeste duikers, de combinatie met de beads of rice band, vorm van de kast, kleur etc.
Gouden PRX is 475.-, kan misschien zelfs nog gewoon nieuw bij de AD zonder er wat voor hoeven op te offeren? Voordeel van de goudkleur is dat t wel een vrolijke verschijning is en daarom goed aansluit bij een positieve start van een nieuw hoofdstuk in je leven?
Ik draag de mijne bijna non-stop sinds de aanschaf afgelopen zomer, blijft lekker!