Drie horloges tot september

Eens kijken hoe het is me te beperken tot deze drie, zou toch voldoende moeten zijn…?!:thinking:

62 likes

Lijkt me voorwaar geen straf :+1:Waarom tot september en niet tot oktober? November? 2025? Vragen, zoveel vragen.

2 likes

Wat moet ik zeggen; sterkte of succes.
Met deze drie hou je het wel even vol. Benieuwd hoe het jou gaat bevallen

1 like

Kleine stapjes :wink:

1 like

Mooi trio, even niets meer aan doen :ok_hand:

1 like

Prima set, moet gaan lukken :+1:

1 like

Zijn wel drie knallers, jeetje! :star_struck:

Die Doxa wil ik echt ook nog eens proberen. Lekkere eigenwijze vintage vibe. Leuk! En die Tissot ziet er uit alsof 'ie gisteren uit de vitrine is gehaald, helemaal strak. Met de Omega op sjiek … kortom, voor elke gelegenheid een horloge. Ik zou het gewoon bij drie houden.

Nog maar 19 dagen hè … :joy:

1 like

Lijkt me geen al te zware opgave. Heel mooie set. Maareh, succes!:grin:

1 like

Set van drie biedt plenty variatie. De ‘waarom’-vraag blijft hangen. Aan het droogzwemmen voor een inkrimping van de verzameling? Of reisplannen die nopen tot keuzes? Hoe dan ook: geniet van dit rijtje!

1 like

Lekker trio dus makkie :wink:

1 like

Dankjewel Junior!

Als ik alleen deze drie zou hebben zou ik geen behoefte hebben aan iets anders…denk ik.
Misschien moet ik de rest toch van de hand doen, even kijken hoe met dit afgaat. :pray::clinking_glasses:

1 like

Paradox of choice

Op vakantie had ik maar drie horloges bij me, dat gaf eigenlijk wel een goed gevoel. Eens kijken hoe dit bevalt, en welke andere uit mijn collectie ik echt mis…

1 like

Ik mis de pie pan 🫣

1 like

Drie toppers alleszins!

1 like

Haha! Die spookt sinds ik dit bericht plaatste ook door m’n hoofd.
Evenals de Sarb033 die ik sinds kort dubbel in mijn bezit heb. Misschien toch een zondags-, en een zaterdags horloge erbij….en dan is er nog de Certina van m’n opa……en nog wat leuke horloges…

1 like

Ik zit op tien horloges waarvan ik merk dat ik er vier regelmatig draag en de rest weinig.

1 like

Mijn beste,

Vintage, Chrono en een Robuuste Alleskunner!!
Dat is een volwaardig trio horlogerie,
om nog vele maanden met veel plezier de tijd gade te slaan. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

3 likes

Misschien een idee om een off-topic te openen waarbij leden een horloge tijdelijk kunnen uitlenen? Onderling vertrouwen als basis

1 like

Volgens mij ben je al compleet zo. Ik merk ook dat ik meestal nog maar 2 dressers, 1 sportieve en 1 duiker draag.
De rest bij heel af en toe.

2 likes

We hebben bijna allemaal wel te veel horloges en ik zou met jou keuze heel goed kunnen leven, maar mijn waardevolste zijn van mijn vader geweest en gaan nooit weg. Dan blijven er te weinig over.

5 likes