IK vind die Seiko’s steeds leuker worden. De 007 is gaaf, maar die big military vind ik nog gaver! Heel gaaf die 24-uursweergave en het rode bij de secondewijzer.
Ik moest heel even puzzelen waarom er een extra lumen te zien was bij de 007 Zit het bolletje met lumen op het contragewicht of is dit het “puntje” van de secondewijzer?
Ja die ken ik, dat is de SNZG09(tu)
Ook heel goed te combineren met andere banden.
Helaas zit daar geen stalen band bij, dat is jammer want deze
band is goed met massieve schakels en zit heel comfortabel.
Ik weet niet of de stalen military band ook los verkrijgbaar is.
Maar je kan er ook een aftermarket 22mm stalen band op zetten met rechte
end-links, staat ook heel goed.
Er is trouwens ook een hele mooie zwarte PVD uitvoering van de big military
snzg17 ook met stalen band cool!
Ja, naar die black uitvoering heb ik ook gekeken, maar eerlijk gezegd houd ik niet van stalen banden (wel heel gaaf die zwarte gloed). Daarom vind ik het ook geen probleem bij de G09. Het zal een lange termijn plan worden. Als ik centjes over heb en ik heb het ervoor over Momenteel hebben andere zaken de voorkeur.
Fijne set zo, toch!? 007 en Monster zijn super! Horen ook bij mijn favoriete klokken. Moet zeggen dat ik ze al een tijdje niet gedragen heb, maar ja, ze moeten dan ook concurreren met een Sumo en da’s natuurlijk niet helemaal eerlijk…
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook mijn favoriete trio, ook van Seiko. Een dress, een duiker en een bandenwisselaar…en allemaal praktisch goed bij alles te dragen…
Foto’s zijn al een tijdje geleden genomen…ik ben er net zo blij mee als drex…
Ik kon deze serie ook maken uit de collectie, maar ik heb mijn SNZG17 (pvd versie) verkocht, deze kreeg wat weinig draagtijd vergeleken met de duikers. Ik had m op een stevige bruine vintage-achtige leren band, stond erg goed.
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb ook mijn favoriete
trio, ook van Seiko. Een dress, een duiker en een
bandenwisselaar…en allemaal praktisch goed bij
alles te dragen…
Lekker diverse trio. Vooral die onderste lijkt me leuk om bandjes mee te wisselen.