Onlangs kocht ik een Rolex 116613LB sub en hoewel het natuurlijk een fantastisch horloge is, miste ik tóch ergens de klik.
Daarom hier te koop gezet en ik kon een mooie cashdown ruil maken met een forumlid voor een hele mooie Heuer Monaco (de enige echte Steve McQueen uitvoering) met de kroon links. Het leuke aan dit horloge vind ik dat er ook een originele stalen band bij zit en dát zie je niet zo vaak bij de Monaco. Ik weet het, de puristen onder jullie vinden vast dat ik nu mijn mond moet gaan spoelen maar ik vind hem op staal misschien nog wel mooier dan op leer. Geen nood overigens, want de originele lederen band heb ik er ook bij.
Die centjes heb ik aan @Crownguard gegeven en in ruil kreeg ik daarvoor een gloednieuwe Breitling premier, een relatief nieuw model maar man, man, man wat een sjiek ding! Geen Breitling-patserigheid maar een prachtige ingetogen dresser met geweldige blauwe sunburst plaat, bijzonder mooie band met vouwsluiting en een bescheiden 39mm in doorsnede.
En toen ook nog geld over voor (ook bij Ramon vandaan) voor een IWC Flieger chrono met Le Petit Prince blauwe plaat, prachtige Santoni lederen band en met 43mm iets aanweziger maar oh zo mooi!
Dat is leuk zaken doen, getuige deze drie-voudige verworvenheid!!
Goed gedaan hoor!!
En wat de Breitling betreft, deze Premier heeft mijn hart gestolen!!
Een verfrissende elegantie met een degelijke uitstraling.