Drie NA'S..

Onlangs kocht ik een Rolex 116613LB sub en hoewel het natuurlijk een fantastisch horloge is, miste ik tóch ergens de klik.

Daarom hier te koop gezet en ik kon een mooie cashdown ruil maken met een forumlid voor een hele mooie Heuer Monaco (de enige echte Steve McQueen uitvoering) met de kroon links. Het leuke aan dit horloge vind ik dat er ook een originele stalen band bij zit en dát zie je niet zo vaak bij de Monaco. Ik weet het, de puristen onder jullie vinden vast dat ik nu mijn mond moet gaan spoelen maar ik vind hem op staal misschien nog wel mooier dan op leer. Geen nood overigens, want de originele lederen band heb ik er ook bij.

Na deze leuke ruildeal had ik ook wat centjes op zak:

Die centjes heb ik aan @Crownguard gegeven en in ruil kreeg ik daarvoor een gloednieuwe Breitling premier, een relatief nieuw model maar man, man, man wat een sjiek ding! Geen Breitling-patserigheid maar een prachtige ingetogen dresser met geweldige blauwe sunburst plaat, bijzonder mooie band met vouwsluiting en een bescheiden 39mm in doorsnede.

En toen ook nog geld over voor (ook bij Ramon vandaan) voor een IWC Flieger chrono met Le Petit Prince blauwe plaat, prachtige Santoni lederen band en met 43mm iets aanweziger maar oh zo mooi!

Ik ben een tevreden man!

157 likes

Vind de Monaco het mooist. Zelfs op staal. Geniet ervan!

3 likes

Man man wat een stapel flappen.

Gefeliciteerd met je NA’s!

2 likes

Dit blijft het lekkerste gevoel op aarde. Gewoon een stapeltje cash los in je broekzak. Heerlijk.

Ohja, mooi trio ook. Al had ik zelf de Sub gehouden denk ik. Dat blijft voor mij wel een bazenhorloge.

8 likes

Potdikkie gefeliciteerd met dit wonderschone trio!
Die stalen band van de Monaco is idd gruwelijk gaaf!
Alle drie heel nice zeg!

1 like

Die Breitling is absoluut fantastisch! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Veel plezier ermee!

Frederick

1 like

Drie nieuwe horloges. Waanzin, haha! :smile:

1 like

Top man!
Geweldig mooie Monaco en ook die Premier is een juweeltje, van die IWC ben ik dan weer minder gecharmeerd.:+1:t4:

1 like

Wat een horloges zeg!!! :+1::+1::+1::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Nice going! Lekker gevarieerd. Elke dag lastige keuze what to wear… :wink:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Die Breitling is prachtig, zo zonde dat die niet in damesformaat beschikbaar is.

1 like

Mijn beste,

Dat is leuk zaken doen, getuige deze drie-voudige verworvenheid!!
Goed gedaan hoor!!
En wat de Breitling betreft, deze Premier heeft mijn hart gestolen!!
Een verfrissende elegantie met een degelijke uitstraling. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Heel mooi, en die breitling, echt heel chic! Gefeliciteerd en geniet van deze die NA’s!

1 like

@anon50762135 kijk je mee
#hijgaatloesoezometeen

Ontopic
Congrats
Ik vind de IWC het tofst. Lekker kleurtje ook.

3 likes

image

Toch teveel betaald voor mijn Casio :thinking:

Mooie aanwinsten. :+1:

5 likes

Zo, lekker bezig! Veel plezier er van!

1 like

Met zn 39mm zou die toch ook om de damespols niet misstaan denk ik hoor!

Verdorie ook niet de minste N.A’s! Congrats!!

1 like

Lekker hoor Freek! Gefeliciteerd :sunglasses::sunglasses:
En @Crownguard heeft het er maar druk mee, goed bezig :+1::+1:

2 likes