Drie nieuwe aanwinsten

In het woensdag topic had ik het al gemeld maar hierbij een wat uitgebreidere uitleg.
Zoals de meeste wel weten loop ik stage/werk ik bij de Swatch Group Netherlands.

1 keer per jaar hebben ze een F&F sale voor medewerkers en leveranciers van de Swatch Group. Horloges worden dan beneden inkoopprijs verkocht. Vaak is dit oude voorraad en collecties van vertegenwoordigers.

Hamilton had veel oude voorraad over en stuntte echt met prijzen.

Dit heb ik gekocht die dag (nog even geen eigen foto’s)

Hamilton Navy voor 60 euro

Hamilton Navy maar dan met zwarte wijzerplaat (ook voor 60 euro)

En de klapper van de dag, een Hamilton Field Chrono met Valjoux 7750 uurwerk voor het astronomische bedrag van 100 euro! Met bruine leren band en vouwsluiting!!!

Ik zal vanavond echt even eigen foto’s maken!

En deze voor 10 euro, leuke Swatch Automaat

Het zij je gegunt. Maar je begrijpt wel dat je ons liefhebbers helemaal gek maakt met dit soort prijzen. :wink:

Da’s wel héél goedkoop. Vind eigenlijk zelfs dat je er maar weinig hebt aangeschaft.
Wellicht moeten we je de volgende keer sponsoren?
Jur

Ja dat zou de inkoopaktie van het jaar worden. een Valjoux van Hamilton voor 100 euro.

Haha, er waren maar +/_ vijf chrono’s die verkocht werden. Veel collega’s van me hebben achter het net gevist. Ik had wat geluk daarmee.
Ze hadden ook nog Khaki’s automaatjes voor 50 euro, maar mooi vond ik ze niet dus die heb ik ook niet gekocht.

Ik koop alleen iets als ik ook echt iets mooi vind!

En ik maar sparen :wink:

Geweldig, Tom! Drie mooie aanwinsten! En over de prijs hoeven we het niet lang te hebben. Het is je gegund, deze knaller! (tu) :slight_smile:

Lol was er ook een collega uit Bellingwolde? Er staan ineens 3 Hamilton Kakhi’s op Marktplaats.http://link.marktplaats.nl/133307033

Nee, de Multi-function werd niet verkocht nee.

gefeliciteerd Tom. Ik vond het al wat overdreven 3 nieuwe aanwinsten, maar nu snap ik 'm. (tu) Geluksvogel, dat kan alleen maar als je heel dicht bij het vuur zit…

Groet Arno.

Prima aanwinsten Tom !!! Zeker gezien de prijs.

Dat is toch gaaf dat ze dat doen, erg leuk voor de wernemers! Mooie aanwinsten Tom!

Ik kan me voorstellen dat bij die gigantische aantallen de tel kwijt raakt. We zullen het je dan ook niet kwalijk nemen dat het aantal in het onderwerp nu niet meer klopt;). Gefeliciteerd met deze mazzeltjes. Ik ben wel een beetje jaloers hoor!
Die chrono is echt een buitenkansje zeg, dat laat je echt niet lopen.

Groeten, Tom Vreeken.

Ik ga een nieuwe werkgever zoeken…

Hier een paar fotos van de chrono. Bandje is niet origineel

Dat vind ik de mooiste Tom :slight_smile:

yep yep dat zijn nog eens prijzen gefeliciteerd met je aankopen tom kunnen wij volgend jaar niet een wishlist indienen veel klok en luisterplezier gr hans