Drnizeguy

Een tijdje geleden een prachtige Seiko Jubilee bracelet overgenomen van @drnizeguy. Vlotte communicatie, goede prijs en snelle verzending!

1 like

Vandaag de keramische bezel van een SKX ontvangen van @drnizeguy. Vlotte communicatie en snelle levering. Top en bedankt!

Smooth & Swift!!!

1 like

Een mooie SKX ontvangen van @drnizeguy. Met een saffierglaasje, welke hij op verzoek voor het verzenden nog verwisseld heeft voor een domed versie. Hartstikke bedankt!

1 like

Vlotte communicatie , sympathieke kerel !
Tot genoegen.

Tot een deal gekomen met @drnizeguy. Naar ieders tevredenheid. Erg prettige communicatie. Zou zeker weer een deal met Jeroen sluiten. En voor mensen in de regio Haarlem, ga vlees kopen bij hem! Super mooie zaak en het vlees zag er echt top uit, kreeg er honger van! Nogmaals dank Jeroen!

Prima verkoopervaring met @drnizeguy. Waarom? Hij biedt realistisch, reageert- en betaalt snel en geeft ongevraagd een goede review.

Ook kreeg ik een bevestiging van ontvangst van de zending, met een compliment.

Kortom: prima!

1 like

Fijne communicatie, een stukje gereden om het horloge op te halen maar bij een volgende keer vertrouw ik een pakketverzending zeker toe!

1 like

Onlangs een Angus Jubilee voor m’n skx009 overgenomen van @Drnizeguy.

Prettige en snelle communicatie. De band was zeer goed verpakt en lag een dag later op de deurmat en tooit inmiddels m’n skx.

Al met al een topper die Drnizeguy! Bedankt kerel. :pray:

1 like

Vanavond met @drnizeguy afgesproken om zijn GMT-Master II 16710 te passen en hij mijn Day-Date 18239. We hebben ongeveer halverwege onze woonplaatsen kunnen afspreken en rustig de horloges bekeken en gepast. Natuurlijk ook gezellig gepraat over de twee horloges en over de hobby! Wederzijds bevielen de horloges ons zo goed dat we na een korte onderhandeling en wat langere tijd om na te denken (het was toch een moeilijk afscheid voor mij) de knoop doorgehakt hebben. Hij blij, ik blij, een geslaagde avond. Ik kan @drnizeguy dus bijzonder warm aanbevelen! :blush: :+1:

1 like

Geen horloge overgenomen, wat anders moois.
@drnizeguy kwam zelf met een voorstel waar ik geen nee op kon zeggen.
Vandaag wezen halen, vriendelijke ontvangst en zoals beloofd voor een hele mooie scherpe prijs weer blij geworden.

Bedankt en wellicht tot nog een keer.

1 like