Helaas zal dit met het huidige spaartempo pas ver na mijn dood realiteit worden. Echter ben ik op internet deze tegengekomen. Dit zou zo maar de realiteit kunnen worden.
Ik ken het merk niet, heb het echter wel regelmatig voorbij zien komen hier en daar.
Kan iemand er iets meer over vertellen en wellicht waar ik ze kan zien en of kopen?
Waar zou Parnis de inspiratie vandaan halen? Maar mooi alternatief toch, volgens mij moet je ze gewoon bestellen in china, en je moet geluk hebben tref je een maandagmorgen parnis dan is ie snel stuk, en repareren zit er dan vaak niet meer in, dus ja je zou ook verder kunnen kijken, zoiets bijvoorbeeld 300 euro http://www.horloge.com/act/horlfram.html
Helemaal mee eens, een IWC chronograph is geweldig, en geweldig duur! Zeker leuk om voor te sparen:) Zelf heb ik via dit forum een parnis zoals afgebeeld overgenomen, voor 5 tientjes en hij was in perfecte staat. Hij loopt zeer netjes op tijd, maar het komt natuurlijk niet in de buurt van het echte werk!
Kwam iemand tegen met zijn porsche 911, wat een auto echt mijn jongens droom
Toen hij weg reed zei ik nog tegen iemand: zucht zal voor mij wel nooit bereikbaar zijn, die gene antwoorde dat weet je maar nooit.
Twee jaar later was de koop bijna zo ver of zou ik toch voor een audi tt gaan
Wat goedkoper in onderhoud en ook mooi
Toch de 911 gekocht en geen dag spijt van en nu 8 jaar verder
Zelfde verhaal met de iwc heb ik vorig jaar mogen aanschaffen
Jee telkens een glimlach, denk niet dat ik dat met gemak kan betalen is toch 3 maand salarissen
Ik ken het merk niet, heb het echter wel
regelmatig voorbij zien komen hier en daar.
Kan iemand er iets meer over vertellen en wellicht
waar ik ze kan zien en of kopen?
ik heb wel parnis klokjes, maar niet van dit model. hij trekt me wel, en ben em geregeld aan het overwegen. wie weet, als ik em een keertje tegenkom…
het merk en de klokjes zijn uit china, met die de hoogste mate van quality control. dus kwestie van geluk of je een goeie hebt. verder denk ik ook niet dat het stevige werkpaardjes zijn, dus als daily beater zullen ze het waarschijnlijk ook een heel stuk minder lang uit houden. vaak genoeg gehoord dat wijzers, schroefjes en akdere onderdelen dan loskomen. maar ik draag ze sporadisch en allemaal doen ze het nog. op een enkeling die ik als donorklokje heb gebruikt.