Het lijkt er op dat Rolex veel AD’s in de kou laat staan, ten faveure van de grotere en exclusievere AD’s. Het klinkt mij een beetje als Apple in de jaren 90, die bij dealers binnen kwam, zei dat het tapijt eruit moest want kleur X moest er in, maximaal zoveel modellen per m2 en etc. Resultaat, Apple verloor na verloop van tijd dealers, marktaandeel en ging daar bijna aan ten onder. Hopelijk valt het allemaal mee, maar ik denk dat het nog wel even lastig gaat zijn voor de liefhebbers om aan de leuke modellen te komen.
'Droogte bij Rolex en een overvloed aan topics op HF over dat merk.
Goed topic weer, laten we weer eens over dit merk beginnen met alle voor- en tegenstanders.
Ik heb niks tegen het merk maar ben de topics wel beu over wachtlijsten, voorraad en alles wat je kunt bedenken.
Ja, het wordt op meer plekken bediscussieerd, maar hier is eens een andere bron die het beaamt. Wereldwijd. Bovendien, is de discussie misschien dan eens centraal ipv in een topic derailen in off-topic geratel.