Droogte bij de distributie van Rolex

Artikeltje is hier.

Het lijkt er op dat Rolex veel AD’s in de kou laat staan, ten faveure van de grotere en exclusievere AD’s. Het klinkt mij een beetje als Apple in de jaren 90, die bij dealers binnen kwam, zei dat het tapijt eruit moest want kleur X moest er in, maximaal zoveel modellen per m2 en etc. Resultaat, Apple verloor na verloop van tijd dealers, marktaandeel en ging daar bijna aan ten onder. Hopelijk valt het allemaal mee, maar ik denk dat het nog wel even lastig gaat zijn voor de liefhebbers om aan de leuke modellen te komen.

5 likes

Here we go again!!

5 likes

Alsjeblieft zeg :sneezing_face:

Ik ben hun schaarste-gedoe een beetje moe en al de lulkoek die erbij komt!
Grand Seiko all the way :wink:

11 likes

:joy:

Volgens mij gaan er nu 5 actieve topics over hetzelfde :smile:

tenor-47

14 likes

Dank, ik heb dit gifje opgeslagen :sweat_smile:

7 likes

Ik snap het artikel niet. De gewilde Rolex modellen gaan toch juist via de grijze markt? Wel met een negatieve korting, maar toch :stuck_out_tongue:.

Rolex ?

Dit onderwerp wordt zo vaak gerecycled, dat HF er groen van ziet

6 likes

'Droogte bij Rolex en een overvloed aan topics op HF over dat merk.
Goed topic weer, laten we weer eens over dit merk beginnen met alle voor- en tegenstanders.

Ik heb niks tegen het merk maar ben de topics wel beu over wachtlijsten, voorraad en alles wat je kunt bedenken.

2 likes

#metoo :ok_hand: :rofl:

Het enige waardevolle van dit verder zinloze topic.

Rolex Smolex :laughing:

4 likes

Ja, het wordt op meer plekken bediscussieerd, maar hier is eens een andere bron die het beaamt. Wereldwijd. Bovendien, is de discussie misschien dan eens centraal ipv in een topic derailen in off-topic geratel.

1 like

Uit het vorige topic heb ik geleerd dat allerlei mensen, om allerlei redenen een Rolex dragen.

Zijn hier ook mensen die een Rolex hebben omdat ze het een sympatiek merk vinden? :speak_no_evil:

//eu1.dh-cdn.netH//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netR//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.netI//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netj//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netx//eu1.dh-cdn.netf//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netm//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net[//eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net]//eu1.dh-cdn.net

:joy: dat zal zeker helpen…
Die dag dat een topic niet van koers gaat is de dag dat je een forum voor jezelf alleen hebt :wink:

3 likes

Ga weg , een Rolex topic.
Ik gooi er een plaatje in.

Je ziet de cheetah denken , ohw gawd , weer z’on topic.

:leopard:

3 likes

Da’s een beste lolly :hugs:

1 like

Nou jongens, #doeslief was de term toch?

:heart:

3 likes

You don’t say

Ik ook :joy:
Leuk als bedank gifje bij Tikkie.