Droomcombinatie bekende personen + horloge

Zomaar een ideetje toen ik de Nomos Lux tegenkwam. Eigenlijk vind ik het een raar horloge, maar ergens blijft hij mij boeien. Ik heb het even niet over de prijs van €10.000-€14.000. Wie zou zoiets nu kopen? Iemand met klasse en uiteraard wat budget.

Ik trap af met Jort Kelder, die ik wel deze Lux zie dragen.

image

Ben benieuwd naar jullie (zinnige) toevoegingen, dus @anon50762135EV, hou Ronald McDonald en Hublot even “on hold” wil je? :smile:

14 likes

De Ressence Type 3. Ongebruikelijk uiterlijk, zeer competent oliegevuld duikhorloge. Mag best op een opvallende vent.

1 like

Sandra Prikker met een gouden Daydate.

Topic kan nu meteen wel dicht neem ik aan? Jezus, ik ben nog nooit zo @Honey_Badger geweest

19 likes

Moet je nog hooien of zo, vanwaar deze haast? Er zijn vast nog zat lieden die een droomcombi weten!

5 likes

Stoppen op het hoogtepunt is mijn credo.
En oh man, wat zou ik haar veel hoogtepunten willen schenken…

2 likes

Jouw

Is vast niet die van haar. Zijn er nog ontopic combi’s?

1 like

Mijn voorstel is toch on-topic? Van zowel de dame als het horloge droom ik :slight_smile:

Ah well, laten we verder gaan met andere voorstellen. Als ik er nog langer over nadenk kan ik niet meer functioneren vandaag.

1 like

Bekende persoon/personage:

Horloge:

Cool horloge trouwens! Zou 'm zelf ook dragen.

18 likes

Briljant

1 like

Flauw… :upside_down_face:

1 like

Ja, ook dat.

Peter Jan Rens met zijn IWC Ingenieur.

Zij draagt een Tutti Milano geloof ik. Ik kan het niet helemaal goed zien. Kan expert @klokkengek hier iets over roepen?

5 likes

Adriaan van Dis, gisteren in gesprek met de grote Lama had een wel heel opvallend groen horloge met dito bandje om, kan van de kermis zijn, maar wel bijzonder :innocent:

lekker duidelijk :sunglasses:

2 likes

Fotoooooo svp

Oké nog eentje om “de richting” aan te geven waarin ik denk.

Geraldine Kemper en Rolex Submariner No Date!

image

5 likes

Ik zou in het geval van Geraldine toch wel degelijk voor een date gaan. Badoemtsj.

28 likes

Want dat schort er wel een beetje aan inderdaad :shushing_face:

3 likes

Klopt. Meestal sleep ik ze gewoon uit de kroeg mee naar huis. Ik zou wel eens voor de verandering, eerst van te voren een kopje koffie met een dame drinken. :heart_eyes:

6 likes

Deze hublot moet wel gemaakt zijn voor Olcay…

3 likes

En verder helemaal niks. Dan komt het horloge het beste tot zijn recht, zeg maar.

3 likes