Roep ik al jaren.
Maar dank
Roep ik al jaren.
Maar dank
Deze stevige meid met alleen een Rolex om… Verder niets om het lijf…
No shit.
Je bent niet meer zo scherp als vroeger papi.
Maar ik ben nog steeds je papi. Dus buk maar ff
Zouden jullie er een klein beetje rekening mee willen houden dat ik visueel ingesteld ben? Dank.
Dikke bos hout en een lelijk hoofd, is dat jouw ding?
Ik dacht dat jij niet van fakes was…
Het is ook bij wet verboden er hier over te praten of ze te laten zien.
Volgens mij ben je weer toe aan een ban
Ik zie een geweldige reedt en benen van een olympische shorttracker, dat vind ik zeker wat!
Die nepknoppen hadden niet gehoeven en het gezichtje daar valt over te twisten.
Ik zou haar helemaal schra… nee laat ik het netjes houden
Haha!
Als je mij wil pakken moet je iets snediger uit de hoek komen Tecco. Elke keer dat je op mij reageert denk ik; “Wat wil hij nou? Is dit nou humor of probeert hij me op een kastje te jagen? ik snap er niks van”
Die mevrouw Smikkelbips is een topper.
Als het mijn bruiloft zou zijn had ik haar overdag al een veeg gegeven in de wijnkelder van onze trouwlocatie
Groetjes van Han.
Ben jij dat Han, daar onder die jurk.
Het feit dat je al denkt in termen van “iemand wil iemand pakken” maakt al voldoende duidelijk dat je er niks van snapt. Helder!
Het is gewoon een smaakkwestie. Nu ik weet dat zij shorttrackster is begrijp ik je beter. Suzanne Schulting is mijn sportvrouw van het jaar (en de komende jaren) Heeft ook te maken met haar goddelijk onderstel. Dus nogmaals, ik snap je.
Geeft hoop voor velen. Die Rolex is meer in ons bereik dan dit soort dames…
Thanks voor het oprakelen van deze post van 2 jaar geleden.
Sandra float op het moment ff mijn boot niet, maar ga er vanuit dat ze gaat herstellen na haar zwangerschap. De DayDate blijft leuk