Toch wel van Afrikaantjes, gazonnen en buxussen? #tuinmaniseenroeping
Wilde zwijnen vossen en herten.
Welke zou jij aanbevelen?
Heerlijk, vooral met vosbessensaus.
Ik ben daar niet in thuis. @Mafkees kom er maar in.
Even voor de goede orde, ik heb momenteel geen macrolens. Niet eens een tussenring. Dus ik heb totaal geen recht van spreken.
Kan ik beamen
Oh, maar het is niet ‘mijn topic’ hoor! Andere mensen mogen hier ook best macro’s dumpen
Ik heb die van mij hier uit het blauwe geplukt. Ik kan je niet vertellen waar hij vandaan komt.
@Blauwbeer kwam de jouwe niet van de Action?
Ow…
De blackeye macrolens, daar is een macrolens van en een kit met meerdere lensjes.
Maar ik zou voor de macro gaan dan, gebruik de zoekfunctie hier voor blackeye of black eye en zie de topics waar je plaatjes en ervaringen tegenkomt.
Heel leuke foto’s, heb sinds kort een Canon spiegel reflex camera maar ben er nog niet aan toe gekomen om deze goed uit te proberen. Dus voorlopig met mijn mobiel.
Ja, klopt. Drie lenzen. Geen gebruiksaanwijzing maar je kunt de ene op de andere schroeven. Gaan met een soort wasknijper op je telefoon. Resultaat:
Altijd leuk om met macro te spelen. Ik ben er fan van en heb er aardig in geïnvesteerd door vorig jaar een macrolens van Fuji te kopen. Nog geen seconde spijt van gehad, maar je moet er wel mee leren omgaan, dat gaat niet vanzelf.
Ik moest even zoeken maar ik heb wel eens twee dode LED horloges op de foto gezet met mijn KonicaMinolta 7D met 100mm Macro lens. 6 (zes) megapixels (foto’s waarschijnlijk scherper als je er op klikt)
Nooit echt iets meer mee gedaan, dit was snel even statiefje neerzetten, horloge neerleggen, geen mooi flitslicht e.d.
Vossenbessenjam…hhmmm
Gewoon flink ingezoomd met de ouwe windows phone. Probeerde dat Omega symbool in het glas goed te bekijken. Best wel grof zo’n sixties wijzerplaat.
Ik vind het klooien met zo’n telefoonlensje wel charmant. Ten eerste de bezigheid maar ook de resultaten. De beperkte scherptediepte kan vervelend zijn maar dwingt je wel om echt over de compositie na te denken. Met een goede lens is de hele dial scherp te krijgen. Het risico is dat het eindresultaat te klinisch is.
Hahahaha… Ik was op dat moment even totaal andere dingen aan het doen met twee vrinden en moeders de vrouw. Ik bedenk me, nu ik dit lees, dat dat fout kan klinken.
Daarom voor alle vieze pheuken onder ons nog even deze klassieker:
Waarbij, als ik naar die zeikerige kuttekst luister krijg ik een hele slappe leuter, en ik besef plots waarom Jermaine Stewart nooit een Prince is geweest.