Ds certina

Mensen gisteren een mail gestuurd naar duitsland na een tip van een van de forum lezers. als ik een beetje duits ken staat in het antwoord dat ze hem nog hebben maar klopt dat wie ken goed Duits (schriftelijk): dit kreeg ik terug:

die Abgebildete Certina Podium Square habe ich am Lager. Der Preis beträgt
€ 570,- . Mit einer Anzahlung reserviere ich Ihnen diese gerne. Bitte um
schnelle Antwort, da dieses Modell stark gefragt ist.

(volgens mij staat hier) die opgegeven ds heb ik nog liggen. de prijs 570 euro. ik kan hem reserveren maar geef een snelle reactie omdat dit model erg in trek is.

en? heb ik het een beetje goed?

Jawohl herr Saensgrün!!
Der Jur

die Abgebildete Certina Podium Square habe ich am Lager. Der Preis beträgt
€ 570,- . Mit einer Anzahlung reserviere ich Ihnen diese gerne. Bitte um
schnelle Antwort, da dieses Modell stark gefragt ist.

Quote: 'de afgebeelde Certina Podium Square heb ik op voorraad liggen. De prijs bedraagt euro 570,=. Met een aanbetaling reserveer ik dit horloge voor u. Ik vraag een snel antwoord omdat dit model erg in trek is’unquote

Groet,

Bojo

Nou ik ga morgen dan maar naar Duitsland ik wil hem toch wel hebben.
Ik denk dat dat nog sneller gaat dan een aanbetaling (duurt geloof ik enkele dagen met de bank) zal de beste man gaan mailen.
Leuk zo voor de kerst toch! Volgens mij ligt het ergens net over de grens bij Arnhem. Me tom zal hem wel vinden… hou jullie op de hoogte later… en bedankt mensen voor de vertaling :wink:

inmiddels gemaild naar Duitsland morgen vroeg ga ik op pad en bel ik nog voor ik vertrek weet nu al dat ik slecht slaap :slight_smile: later

Alvast veel plezier met je aankoop (voornemens) Viel Spass dran!