Hij stond al even te koop deze Dstrap, speciaal gemaakt voor een speciaal horloge. Even geprobeerd en al snel in de la gelegd. In zijn korte leven toch al wat beschadigd (een te dikke band of een te klein horloge ?:D)
Normaal ben ik wat te neurotisch voor dit soort beschadigingen, maar hoe langer ik er naar kijk hoe passender ik het vind. Het voegt wat vintage-feel toe en misschien is het gebruikte leer wel net zo oud als het horloge.
(ik weet het een duiker hoort aan metaal of rubber, maar deze zal zelfs het afwasteiltje niet zien, dus…).
Een herkansing in een nieuw huis voor de Dstrap 
Staat hem goed.
Yeah…dit staat echt goed hoor!
Het leer van de band zal niet zo oud zijn als het horloge. Want, oorspronkelijk vast begonnen als koe, heeft het leer het grootste deel van zijn tijd doorgebracht als schooltas. Zo’n ouderwetse boekentas waarmee je ouders je op pad stuurden terwijl de rest van de school met een gave felgekleurde rugzak liep…zo een. Ik heb de schooltas nog even gezien. Ze lag toen al bij Olaf in een bak, afgedankt…bedankt voor de bewezen diensten.
Een stukje daarvan leek ideaal te zijn om als band aan een Milgauss te dienen. Olaf zei al dat het verdomd lastig zou gaan passen. De ruimte tussen de pushpin en de Rolexkast is echt minimaal. En daarin had hij gelijk. De band zou in verband met de stevigheid niet dunner gemaakt kunnen worden, en dus hapte de onderkant van de kast in de band. Zodoende de beschadigingen.
Ik vind hem aan de SM een stuk mooier staan ook!

Ik blijf het het beetje een raar gezicht vinden, een duikersring icm (vintage)leer.
Je Tudor vind ik een mooie uitzondering evenals deze

Die is ook prachtig zeg! ::o Ik vind het wel een goeie combo hoor, maar het klopt dat dit vaak niet het geval is 
Dat kan je Omega prima hebben (tu)