Dtrally

Uitstekende ervaring met @dtrally. Zojuist een Seiko SARG009 van hem overgenomen en wat gebabbeld over horloges.

Zeer attente en redelijke horloge enthousiasteling, van harte aan te raden.

1 like

Even snel afgesproken met @dtrally , alles keurig met doos en papieren, binnen 5 minuutjes deal gesloten :+1:

1 like

Wederom kudos naar dtrally… Reageert bliksemsnel, was op korte termijn beschikbaar, en heeft me wederom voorzien van een super horloge voor een top prijs. Weer een leuk gesprek over horloges met deze aficionado, van harte aan te raden!!

1 like

Vandaag een mooie Seiko overgenomen van @dtrally. Onder het genot van een kop koffie gezellig gekletst over horloges en andere zaken. Absolute aanrader. :thumbsup:

1 like

Ook een goed ervaring met @dtrally. Helaas is de beurs leeg anders zou ik zeker nog een Seiko van hem overnemen :wink: Een fijne deal, goed contact en leuk over horloges gepraat. :+1:

1 like

Heldere en snelle communicatie en zojuist een mooie deal gesloten met @dtrally , kan niet wachten tot de Seiko binnen is.

Ik raad Dtrally sowieso aan! :+1:

1 like

Hedenmiddag een Seiko sarb065 overgenomen van @dtrally
Zoals al aangegeven in de advertentie was het horloge in uitstekende conditie en alle doosjes, labeltjes en boekjes aanwezig. Nette prijs en een leuk gesprek gehad.

Kortom ik zou zo nog een keer wat van hem kopen!

1 like

Zojuist een stalen band van een sun019 kunnen kopen van @dtrally. Zeer aangename communicatie. Vlot afgehandeld! Zeker een aanrader!

Vandaag de Seagull 1963 ontvangen die ik van Dick @dtrally heb gekocht. Uiterst prettige transactie, prima communicatie, uitstekend verpakt en super snel verzonden. De Seagull is in prachtige staat op mooie Rios band en nog twee nato’s er bij. Kan Kenneth van harte aanbevelen.

@dtrally aka Dick. Van hem een Gerlach P 50 overgenomen. Het duurde even voordat betaling en verzending in kannen en kruiken waren. De oorzaak lag bij mij: de voorjaarsvakantie verhinderde een te vroege verzending i.c.m. niemand thuis. Maar vanaf de betaling verliep het allemaal super snel en ontzettend goed verzorgd. Het pakketje was bombproof verpakt en ik ontving ook het afgifte bonnetje van post.nl. Nou ja, lang verhaal kort: PRIMA! Hier zit een tevreden mens te glunderen.

@dtrally Heb als ik het goed begrijp nu zijn laatste Seiko overgenomen. En daar ging een lang gesprek over heel andere zaken aan vooraf. Gezellig! Leuk om zaken mee te doen. Misschien koopt hij toch nog een Seiko die ik dan weer… Wie weet.

1 like

Prima deal met dtrally gemaakt.
Horloge zoals beschreven.
Prima communicatie. Zeker een aanrader!
Bedankt voor de fijne deal

Vandaag de SBDX001 in ontvangst mogen nemen van @dtrally . Prima contact super afwikkeling ,en een gezellig gesprek over horloges onder het genot van een Brabants taske koffie. Zeker een aanrader en goed ambassadeur voor het HF.
Bedankt voor de prima deal.

1 like

Ik heb van Dick @dtrally zijn fraaie Citizen Promaster over mogen nemen. Plezierige transactie, prachtig horloge en goede uitleg en achtergrondinformatie. Erg blij mee!

Lederen bandje van mijn GS incl gesp verkocht en aan Dick, @dtrally. Duidelijke en eerlijke deal en een fijne terugkoppeling na ontvangst…

Aanrader dus, veel draagplezier Dick :+1:t2:

Band met vlindersluiting van @dtrally overgenomen. Fijne communicatie met Dick, verzending was snel en in orde en ik ben blij met de deal!

1 like

Goeie deal met @dtrally gedaan, aanrader!

1 like

Ook hier snel en netjes ! Bedankt