Nog een keertje proberen
Wie weet om welk merk dit gaat, en of hij dan ook echt is.
Maak jij alleen maar topics aan waarin je vraagt wat iets is en of het iets waard is ofzo?
Volgens mij heeft dit ding geen merk. Lijkt me een spotgoedkope prul te zijn van het niveau dat je in het lunapark uit een grijpbak kan halen. Kermisprul zoals ze dat noemen. Binnenwerk is hoogstwaarschijnlijk Chinees en de waarde hiervan lijkt me 0,0 €. Sorry dat er geen beter nieuws te melden is.
Ja dat doe ik. Vervelend voor jou of niet. Dat is jammer he.
Als je alleen hier komt om te nemen, stuit dat sommigen tegen de borst.
Zeker als het gaat om dit soort kringloop prullaria.
Dat ik hier kom om te nemen, zie ik anders, ik doe graag kennis op, voor ik eerst ergens over mee praat. veel vind ik zelf gewoon, maarja soms heb je iets en daar word je niet echt wegwijs van. Of het nou meuk is of niet. Al zou het meuk zijn, nou dan weet ik dat toch ook. Alleen dat sfeertje hier is om soms van te kosten. Als ik zou mogen verkopen, had je kunnen zien dat ik zeker mooie horloges heb. Alleen omdat ik daar gewoon alles over kan vinden hoef ik voormijzelf niet naar de bekende weg te vragen. Dus ja dat hier dan zo af en toe meuk voorbij komt waar ik een vraag over heb, kan er wel huilie huilie omgedaan worden, maar dat is dan niet mijn probleem. Fijne avond gewenst. En lees niet een ander de les, als je zelf reacties plaats die nog minder toevoegen dan dit kermis horloge.
gezellig, gezellig
Pik maak je eigen niet zo druk, het gaat maar over een horloge.
Je hebt gelijk.
Het maakt mij verder niet uit. Je vraagt maar raak.
Maar als verkoper is het wellicht handig als je zelf weet wat je waar waard is/echt is en dat je dat niet aan anderen moet vragen.
ja ik denk dat ik ze ook totaal geen aandacht meer ga geven.
99 van de 100 vind ik zelf gewoon. Dus ja soms blijft er dan 1 over. Welicht totaal niet boeiend maar je weet natuurlijk ook niet wat iemand heeft. Mss heb ik wel meer als.1k oude horloges en vind ik het zelf bijna allemaal, maarja soms word je er niet wijzer van. Ironisch
Hij zou ook heel graag willen verkopen maar schijnt maar niet voorbij TL-1 te komen.
Wat een reactie zeg! Daar ga je ook niet ver mee komen!
Ik snap heus wel dat het niet makelijk hoeft tegaan om voorbij zie TL 1 te komen. Maarja zo zie je wel dat het zo nog moeilijker word gemaakt. Jezelf opstellen als een onderdeur lijkt dus bij TL1 te horen. Nou mooi niet voor mij. Maar dan is het wel zo gek dat je zo nu en dan met een vraag komt, krijg je meteen gal. Maar laad je even het forum op zijn kop staan met een topper ben je weer de man. Maar de volgende dag word je weer neergezet als een nou vul maar in.
Je bent natuurlijk altijd vrij om te vragen, en als je hier komt om kennis op te doen is altijd goed.
Enkel
- sommige van de horloges er tussen zoals de ‘Rolex’ waar je een topic om opende, was vragen naar de bekende weg
- daarnaast, gaan bijna al je topics over prullaria, als je die vergelijkt met de mooie horloges waarvan je zegt dat je ze hebt ( wat vast ook zo is ) dan kan je jezelf al genoeg informeren over wat iets waard is.
- 9 van de 10 topics die je opent, als je enkel de naam alleen op de wijzerplaat googled haal je al informatie omhoog
Mensen zeggen dat domme vragen niet bestaan, nou die bestaan wel. Daarnaast is het naar mijn mening ronduit onbeschoft om hier alleen maar topics te openen en te vragen wat iets is en wat het waard is. Hiermee deel je geen passie, maar buit je kennis uit van mensen die wel een passie delen met elkaar.
Grotendeels op het forum is daadwerkelijk echt horloge liefhebber, zoekt veel uit over horloges, niet alleen omdat ze iets willen aanschaffen, maar ook gewoon omdat ze het een interessant onderwerp vinden en daar graag hun passie met anderen willen delen die er hetzelfde over denken.
Doe zelf eerst wat research, het is hier geen marktplaats of eBay. Het is een medium om gezellig ( behalve soms in het Rolex only topic ) met elkaar te praten, discussiëren en te communiceren over wat we leuk vinden.
Je bent lid sinds 23 december '20 dus je had in principe al TL3 kunnen zijn .
Gewoon wat vaker reageren op andermans topics en hier en daar wat foto’s plaatsen gaat denk ik sneller dan 27 topics aanmaken over wat je horloges waard zijn
Wat een larie. Je zou ook het horloge kunnen openmaken en de binnenzijde kunnen laten zien (en zelf bekijken), dat is wellicht ook voor anderen leuk, leerzaam of vermakelijk. Da’s niet zo moeilijk toch?
Dat is wel het doel van de categorie, dus snap t gemekker erover wanneer iemand hier post niet zo.
Ts is niets verplicht.
Snap het probleem ook niet zo goed hoor… Maar er is altijd we een Karin (of meerdere) op een forum.