Mooi verhaal, leuk dat je dit deelt. En prachtige ‘klokken’, mooi om zo verrast te worden ook. (Overigens is die Tissot ook werkelijk prachtig). Lekkere afsluiting van het jaar, geniet er samen van!
Zeg maar nee, dan heb je er 2.
Mooi design wandklok
Is het mogelijk om het snoer weg te werken😉
Mooi ding Jaco…zeer apart en bijzonder, en met een mooi Hollands tintje. Van harte.
Dank allemaal.
Ik kan hem je aanraden. Het is wel zaak om even goed in de kleuren te verdiepen. De handgemaakte (bijvoorbeeld) roestbruine, los van de prijs, is echt absoluut mooi, maar past niet in het interieur.
Deze daarentegen, veel mooier dan op de foto’s, en veel mooier dan in een showroom.
Het lijkt wel een luxe horloge.
Ja, het IJsselmeer is wel errug klein. Maar verder wel leuk gedaan.
Prachtig!
Tsja, het is nu een kabelgootje. Het vertekent overigens op de foto met deze lichtinval enorm, want in werkelijkheid is het maar een dun en plat gootje. Beter dan een los snoer, dat wel.
Als je een “draadje direct uit te muur hebt” en op de juiste plek uiteraard zijn de zaken/omvormer meegeleverd om de klok over dat punt te plaatsen en zo “draadloos” op te hangen. Bij de bouw van het huis geen rekening mee gehouden dat daar een klok moest komen.
Het is een bekend probleem.
Zie foto van een je reageerders
Veel plezier met de mooie aanwinsten👍
Mooi hoor Jaco, geniet van de twee NA’s.
Mooie aanwinsten. Deze Meistersinger was mij ook niet bekend, wel apart.
Dit is onze Qlocktwo, gemaakt door een kunstenaar:
De kabel was te kort, inmiddels een langere kabel ontvangen en deze zit nu ook in een kabelgootje.
Oeh, gedurfd, maar absoluut gaaf!
Ik lees dit nog over de Meistersinger:
The retail price of this piece is € 1075,00 of which € 75,00 goes to the VFonds. The VFonds is a national foundation for peace, liberty and veteran care and on of their task is to teach young people the importance of Liberty and this Meistersinger is very happy to support.
Toch een leuk/goed initiatief en als alle horloges worden verkocht wordt er 5.625 gedoneerd.
Die Meistersinger is erg mooi! Kende hem niet. Aan je verhaal te lezen heeft deze een speciale betekenis voor je, leuk!
Klopt! Dit vond ik ook nog.