Dubbele NA: allebei onverwacht maar op een andere manier

Kort na elkaar twee horloges mogen ontvangen. Ik wilde al heel lang een Milgauss met de blauwe plaat. Begin november bij een AD geweest waar ik min of meer werd weggestuurd “omdat deze modellen zo populair waren” dat ik eigenlijk niet op de wachtlijst kon. Een paar weken later bij een ander filiaal geweest waar men de Milgauss met zwarte plaat tevoorschijn toverde maar de blauwe was er niet. Ja deze kon wel besteld worden maar ik moest toch wel rekenen op een wachttijd van minimaal 6 maanden, eerder 12 maanden. Dat vond ik geen bezwaar dus mezelf op de lijst laten zetten. De week voor Kerst ging de telefoon: “Goed nieuws, uw Milgauss is binnen” Ik moest dan wel gelijk het hele bedrag voldoen dan kwamen ze hem voor de Kerst nog thuis brengen. Of ik mocht hem op komen halen in het nieuwe jaar als dit volgens de corona maatregelen weer zou morgen. Ik wilde hem liever voor de Kerst dus even de polsmaat doorgegeven en zo werd hij dus vlak voor Kerst thuis bezorgd. Is toch leuk thuis komen!

Gauw open gemaakt:

De band is toch nog iets te lang dus zit nog niet fatsoenlijk om mijn pols. Daarom nog geen wristshot. Binnenkort even terug om op juiste lengte te laten maken.

Daarnaast had ik op 21 november via Chrono24 een Vostok Komandirskie besteld. Ik zocht al een tijdje een leuke en mijn oog viel op deze. Ik zit schijnbaar in mijn groene periode, of het was de Heineken ster die mij onbewust deed besluiten juist deze te kiezen. Hij komt uit Spanje, maar hij kwam maar niet aan. Misschien net te laat besteld om nog met de pakjesboot mee te gaan. Maar in ieder geval, diverse keren contact gehad met de verkoper die er ook niets van snapte dat het zo lang duurde. Uiteraard is er de corona drukte bij de bezorgdiensten maar het duurde toch wel erg lang zo. Ik had absoluut de indruk dat de verkoper te goeder trouw was en er ook niets aan kon doen. Uiteindelijk half december kreeg ik mijn geld terug, het horloge was immers zoek geraakt besloten we. Tot mijn verbazing echter kwam gisteren het pakketje alsnog binnen:

Ben erg blij met deze aanwinsten!

64 likes

Geweldig! Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd !
Groot contrast maar wel mooi.
Geld weer overgemaakt aan de verkoper?

Heerlijk! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Heb weer contact met de verkoper idd. Moet met Chrono24 uitzoeken hoe ik nu het geld weer over kan maken. Er zit niet echt een knop waar ik op kan drukken om het weer over te maken, maar dat zoekt de verkoper voor me uit. Vind het wel zo sportief om het over te maken, ik betaal graag voor een goed product of service.

6 likes

Gefeliciteerd!

Mooie dubbel! Van harte en veel draagplezier. :ok_hand:

Mooi begin van 2021! Een maand wachten is nog te doen voor de Rolex. Gelukkig is de Vostok ook alsnog gearriveerd. Beiden fraaie aanwinsten. Enjoy!

Heel mooi, gefeliciteerd. :+1:

Mooie aanwinsten, veel plezier ermee gewenst!

Heel mooi gefeliciteerd :ok_hand:t2:

Gefeliciteerd , en keurig gedaan door beide verkopende partijen !!

Mooi die Milgauss :heart_eyes:

Hier die van mij

3 likes

Gefeliciteerd en veel plezier met de aanwinsten!

Mooi hoor! Gefeliciteerd en veel draagplezier!

Enjoy!

Veel draagplezier :+1:

Veel plezier, prachtig!

Proficiat met deze 2 mooie aanwinsten, veel draagplezier toegewenst!

2 mooie horloges. En een combi die alleen gewaardeerd wordt door een echte horlogeliefhebber :+1:t3: