Dubbele NA: Casio "Tank"

Goedemiddag horlogevrinden!

Toen ik de Casio “Tank” tegenkwam was ik gelijk verkocht. Een fris kleurrijk zomerhorloge, dat ook nog eens uitermate geschikt is voor op kantoor. Wat wil een mens nog meer!?
Ik kon niet kiezen tussen de turquoise en beige variant, daarom heb ik ze allebei gekocht…
De bandjes laten wat te wensen over, maar voor de prijs mag je daar ook niet over klagen. De relatief lage aanschafprijs van het horloge maakt de kosten voor een nieuw bandje goed te rechtvaardigen.

43 likes

Ze zijn populair onder de hf-ers. Maar leuk. En gefeliciteerd.

1 like

Mijn beste,

Een mooie dubbelslag!!
Geniet er van. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Oh,

Die zijn leuk!

Casio associeer ik met wat sportievere horloges maar deze zijn echt wel cool!

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA’s​:pray:t3::hugs:

1 like

Gefeliciteerd met je beide Casio’s, echt zomerse kleurtjes. En zeg je nee, dan koop je er gewoon 2 :wink:. Wens je veel draagplezier en je kunt er altijd nog andere bandjes op zetten :ok_hand: :+1:

1 like

Snap dat je geen keuze kon maken. Beide kleurstellingen zijn erg mooi.

1 like

Gefeliciteerd, mooi duo

1 like

Leuke aanwinsten. Gefeliciteerd! Beter twee dan geen tenslotte :wink:

1 like

Zeker geinig, veel plezier ermee. En wat voor een zomers bandje ga je er opzetten?

Gefeliciteerd met deze twee “ tankjes”

Heb sinds vrijdag het model met de zandkleurige wijzerplaat. Horloge zit ondanks zijn lage prijs goed en degelijk in elkaar. Prettig formaat en de kast is volledig van staal. Enjoy!

2 likes

Ik vind het leuke horloges :ok_hand: geniet er van!

1 like

Dank! @Ko-Banden is zo goed twee banden voor me te maken, een olijfgroene gladde leren band voor degene met turquoise plaat en een lichtroze struisvogelpoot leren band voor degen met de beige plaat. Ik zal foto’s uploaden zodra ik ze binnen heb. Ben ontzettend benieuwd, Ko kennende wordt het weer prachtig!

1 like

Twee heerlijke nieuwe aanwinsten :+1:

1 like

Gefeliciteerd, geniet ervan

1 like

Tof! Hoe groot vallen ze om de pols? Vind die tanks altijd wat verraderlijk met de afmetingen.

1 like

Twee beste kletsers zo voor de zomer! Enjoy

1 like

Vrij klein om eerlijk te zijn, maar wel comfortabel. Stuk lichter dan mijn duikers.

En zeg nou zelf, als een beer als Muhammad Ali ermee wegkomt, dan wij normale stervelingen toch ook!?

Vandaag de banden van @Ko-Banden in ontvangst mogen nemen. Schot in de roos als je het mij vraagt!




4 likes