Goedemiddag HF,
Deze ochtend stond al vroeg de postNL voor de deur… een razendsnelle bezorging. Dit na een onverwachte aanschaf gisterenochtend.
Even terug… laatst had ik een zoekopdracht uitgezet hier op het forum voor een CWC G10 met luminova. Dit omdat ik het liefst een nieuw model had voor dagelijks gebruik. Ook om deze zorgeloos te dragen op het werk. Mijn interesse voor CWC was al eerder gewekt door mijn schoonzusje die een zwarte sapphire hier op het forum had aangeschaft. Deze heeft gewoon een batterij van 8-10 jaar + 200m water resistance
Ook is ze pas in de winkel in London geweest en had een folder mee terug genomen plus wat bandjes. De standaard G10 heeft niet deze specs maar toch zeker wel de charme en geschiedenis.
Op mijn zoekopdracht kreeg ik een PB van Mausje75 wel bekend van het Cwc topic. Hij had nog een gloednieuwe liggen. De G10 heeft iets bijzonders ook al moest ik even wennen aan het iets kleinere formaat. De nato bandjes dragen erg fijn en zijn gemakkelijk te verwisselen. Verder is dit een zorgeloos horloge die bijna niet meer van de pols is geweest. Nogmaals bedankt @Mausje75
Gisterenochtend wat aan het scrollen hier op HF toen ik zag dat Mozaiek zijn oude G10 met tritium ging verkopen. mmm toch ook wel erg mooi… En ik had nog wel besloten na de nieuwe even niets meer aan te schaffen… Het tritium geeft hem een mooie levendige uitstraling. Leuk contact over en weer gehad en de deal was snel gesloten. Bedankt @Mozaiek
En zo heb je er ineens twee
een goed weekend allemaal.