Dubbele NA: Ebony and ivory

Nadat ik vorig jaar schoon schip had gemaakt en opnieuw een Rolex trio had aangeschaft, ben ik me weer gaan oriënteren op ander merken.

Ik wilde er nog drie van verschillende merken, liefst met verschillende dialkleuren. Na wat wikken en wegen uiteindelijk besloten om te gaan voor een Chopard, Omega en een Breitling.

De Chopard besteld bij de AD en hier op het forum liep ik snel tegen de Seamaster aan.

Ik wilde eigenlijk een witte of zwarte met ceramische bezel maar vond deze ook erg mooi.

Een paar weken geleden vond ik het wel tijd voor de Breitling en ben naar de AD gestapt om deze te passen. Helaas was hij niet op voorraad maar hij werd besteld dus nog even geduld.

Vandaag was ik toevallig in de stad en besloot eens te informeren of de Breitling al in zicht was, dit was helaas niet het geval.
Omdat ik er toch was toch maar eens de witte Seamaster passen, ik vond hem helemaal top.

Tijdens het passen kwam Rolex ter sprake en het feit dat ik toch wel weer een zwarte Sub wilde.

Einde van het liedje kom je dus voor groene Breitling en ga je naar huis met een witte Omega en een zwarte Rolex.

Maar een tijdje de boel aankijken en daarna eens kijken wat er gaat vertrekken want 8 horloges vind ik toch wel wat veel.

Overigens balen dat de groene SOH er nog niet was maar mij is beloofd dat die snel zal volgen.:smiley:

82 likes

Mooi verhaal, nog mooiere collectie :heart_eyes:

1 like

Wat een luxe! Genieten hoor, heel veel draagplezier!

1 like

Dat is prettig winkelen zo zeg :star_struck: gefeliciteerd met die heerlijke NA’s !

2 likes

Snelle beslisser :sunglasses:
Mooie verzameling

1 like

Wat een aanwinsten weer Ben. :+1:

Geniet ervan, beide aan elkaar gewaagd, en toch heel verschillend.
Enjoy je ebony and ivory. :ok_hand:

2 likes

Gaaf! Gefeliciteerd :v:

1 like

Mooi hoor!!

1 like

Mooi ben geniet er van :facepunch::+1:

1 like

Feliciteert

1 like

Potverdikkie wat een aanwinsten :ok_hand: lekker hoor…
Geniet er van :sunglasses:

1 like

Schijnt dat de Rolex niet was opgehaald, over op de juiste plek op het juiste moment zijn gesproken :smiley:, en de Seamaster lag gewoon in de etalage, bij S&C.

3 likes

Van harte gefeliciteerd met deze twee schitterende aanwinsten. Lekker een Subje voor list zonder wachttijd. :sunglasses::+1:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

:ok_hand:prachtig, je weet ze wel uit te zoeken……:heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd, als ik niet beter wist zou ik zeggen 1+1 gratis aktie. :sweat_smile:

Niet negatief naar jou toe of een kwestie dat ik het je misgun (ik sta op geen enkele Rolex lijst) maar voor mij een duidelijk voorbeeld dat er geen sprake is van een zogenaamde wachtlijst.

4 likes

Volgens mij zijn die er ook niet meer en zeggen de AD‘s ook dat je niet op een wachtlijst kunt komen.

2 likes

Goed bezig @Boetje :+1:t2:
Lekker veel variatie en stuk voor stuk klappers.
Veel draagplezier!

1 like

Heerlijk deze 2 aanwinsten Ben :heart_eyes: Binnenkort een bakje :coffee: doen

1 like

Gezellig Roy, als je het nog niet wist, ik ben nog 5 weken vrij dus kijk maar wanneer je tijd hebt. :grin:

2 likes