Na wat rondspeuren, zoeken en rondkijken op het forum kwam ik wat mooie groene horloges tegen (heb ik wat mee, zijn er al een aantal kwam @Justcasual met een tip voor een Longines, betaalbaar en ook wat mooie groene uitgaves. Toevallig online kwam ik bij juweelwinkel een 41mm Conquest tegen met een donker groene wijzerplaat. Check! Snel geregeld en moet zeggen dat het netjes verstuurd wordt met poetsdoekjes etc. Ook stond in de wishlist een Harris tweed bandje. Die kwam ik op HF tegen en ben sowieso al harris tweed fan, jas, tas etc. Maar het horloge bandje kende ik nog niet. Even zoeken en in mosgroen gevonden in Finland bij Finwatchstrap. En zo kwamen het beide binnen, even de bandjes wisselen en check, een dubbele nieuwe aanwinst! Ben nog niet helemaal 100% eens of de band past bij het klokje maar anders komt ie vast van pas voor een toekomstige NA.
iig een mooie aanwinst,
draag hem met plezier
Mooie kleur wijzerplaat
Heeehee ik krijg ineens een Ping!
Van harte gefeliciteerd, het is echt een prachthorloge!
Het is dat ik niet alles kan kopen wat los en vast zit, maar anders
Heel veel plezier ermee!
Mooie aanwinst, veel draagplezier
Inderdaad een mooie aanwinst geniet ervan
Van harte gefeliciteerd, heel mooi! Veel plezier ermee!
Prachtige NA, gefeliciteerd. Longines
Mooie aanwinst. Prachtige kleur wijzerplaat.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en bandje…
Mijn beste,
Gefeliciteerd!!
Een schitterende Longines!!
Ik wens je er een langgerekte tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Mooie aanwinst!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!
Van harte met je nieuwe aanwinsten, mooie tweed band.
Heb er al vaker naar gekeken , ben benieuwd hoe lang het mee gaat
Gefeliciteerd met een prachtig horloge.
Materiaalsoort voor een horlogebandje kende ik nog niet, maar vind het wel erg tof!
Veel plezier van de NA! I love tweed Ik heb bij introductie bijna de Breitling Superocean '57 Highlands gekocht, omdat die dus met Tweed band werd geleverd. Helaas paste het model niet mooi op mijn pols, maar de band blijft wel hangen.
Gefeliciteerd, veel draagplezier.
Ik heb ook wat met groen , gefeliciteerd met deze aanwinst
Mooi hoor, gaaf horloge en ik vind deze tweed band mooier staan dan de bracelet (terwijl ik groot fan ben van bracelets )
Veel plezier ermee
Prachtig