Lekker Martijn. Dubbel gefeliciteerd met deze twee NA’s. Mooie keuzes
Dan tweemaal gefeliciteerd! Leuk om te lezen dat jij/jullie er een lunch aan gekoppeld hebben. De GS is mijn favoriet van de twee. Jij hebt het geluk daadwerkelijk te kunnen kiezen welke je wanneer draagt. Plezier ermee!
Gefeliciteerd met de NA’s.
De Grand Seiko is van het type buitencategorie!!!
Veel draagplezier!
Heel mooi maar de Helios is werkelijk prachtig.
Hele mooie GS! De Halios mag er ook zeker wezen! Veel plezier met beide horloges!
Waanzinnige wijzerplaat die GS, geniet van beide horloges
Gefeliciteerd met deze fraaie NAs! De GS heb ik ook in het echt mogen aanschouwen en is idd schitterend! Geniet ervan! Maareh, @Fate_Amenable_To_Change, ben jij alles aan het verkopen om aan een nieuwe hobby te beginnen ofzo?
Geweldig deze aanwinsten zeker die Halios, geweldig op de stalen band.
Geniet er van
Nope. Wel vrijwel alles wat ik als te groot voor m’n polsen ervaar. Of te zwaar. Of beide. Ik heb een erg specifiek probleem met het bot van m’n polsen (steekt uit), en ik was dan ook niet blij dat de GS in dit topic niet comfortabel voor me was. Ik mag alleen van m’n vrouw m’n Squale niet verkopen. Dat is een teleurstelling.
Maarreh, watch this space, want er gaan horloges in de plaats komen.
Sorry voor het vervuilen van je topic, @Martijn851.
hele mooie horloges lekker van genieten
Ik vind het twee erg mooie horloges. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd !! Twee mooie horloges
Gefeliciteerd met deze mooie horloges. Veel plezier ermee.
Prachtige aanwinsten! Van harte en veel draagplezier gewenst.
Proficiat, twee mooie horloges erbij.
Veel plezier ermee!
Bedankt voor alle reacties .
Tijdens het werk draag ik iets anders, maar toen ik vanmiddag thuis kwam ging de GS gelijk weer om.
En zojuist een fijne bonus ontdekt, ik kan gewoon een trui aan zonder dat de mouw heel irritant opstroopt achter het horloge. Ik had geen idee, maar dat is prettig
Nu even shoppen voor een tooltje om de band van de Ginault/Halios te wisselen, dat klooien met een schroevendraaiertje doe ik liever niet nog een keer.
Van Harte met deze dubbele score
Gefeliciteerd en heel veel draagplezier toegewenst!
Zo hee, die Halios is gaaf!