Een echte verhalen schrijver/verteller ben ik niet, maar wil toch even deze mooie NA delen.
Vanmiddag in het midden van Nederland een leuk gesprek gehad en lekker gegeten met @Fate_Amenable_To_Change.
Er lage diverse horloges op tafel waarvan er 2 met mij mee naar huis mochten gaan, mits de klik er was natuurlijk.
De eerste unboxing ging helemaal mis, ik wilde net de doos openklappen en toen werd de lunch geserveerd, er was duidelijk een te enthousiaste kok aan het werk, nog even geduld dus
Maar het wachten werd uiteindelijk dik beloond, een Halios lag klaar, maar de main act was een Grand Seiko en wat voor een!
Het besluit was dan ook snel genomen, die was voor mij. Ik een erg blij gezicht, de ander wat minder.
Geen van de foto’s laten de echte schoonheid zien, het is echt een verschrikkelijk mooi horloge.
De uitdrukking tranentrekkend mooi snap ik nu .
Het tweede verdween een beetje op de achtergrond door het GS geweld, maar die heb ik toch ook in mijn tas gestopt.
Ik schrijf ook, maar de Grand Seiko is niet meer van mijn pols gegaan tot ik thuis was.
De Halios kwam op rubber, niet mijn ding, maar een Ginault band scheen te passen en voilà, een mooie duiker op staal.
Hele toffe combinatie! Die GS is natuurlijk een topstuk, maar die Halios mag er ook zijn. Ideaal dat je er toevallig nog een Ginault band voor had. Bevalt die combi?
Heel veel draag plezier gewenst van je nieuwe aanwinsten.
Mooi man, gefeliciteerd. Hij staat je goed, en ik zag heel erg aan je gezicht dat je er wel bijna heel erg van moet gaan genieten. Het was een leuke ontmoeting, en ik ben daarom blijer dan je zou denken.
De Ginault draag ik gewoon, dus die band zal regelmatig wisselen. Hij past perfect op de Halios, ik was bang dat er wat speling zou zijn door de dunnere pins, maar onterecht.
Nee, niet echt/echt niet, anders had ik hem laten liggen.
Het is een heel mooi horloge, alleen niet zo mooi als de GS, prima toch.
Goede aanwinsten. Die GS is natuurlijk schitterend, maar die Halios is erg tof. Heb er ook wel eens aan gedacht. Maar goed dat Chris die nooit heeft aangeboden als inruil op de Sinn…