Dubbele NA; Op één been kun je niet lopen

Tijd om mijn 2 aanwinsten van januari maar eens in een topic te gieten.

1 Breitling Avenger II GMT
42 jaar geleden liep ik met mijn toenmalige vriendin, later mijn vrouw en nóg later mijn ex door Breda naar juwelier Piederiet om trouwringen uit te kiezen. Ik was echter al snel afgeleid door de prachtige Breitling horloges. Mijn vriendin maakte mijn snel duidelijk dat er NOOIT een Breitling om mijn pols zou komen, “véél te duur” was haar reactie. :cry:
Mijn reactie, maar dat zei ik natuurlijk niet hardop, was “wacht maar, ooit…”
Nu is het dan eindelijk zover, na veelvuldig zoeken op het www kwam ik uiteindelijk bij Ten2two terecht.
Na wat contact over en weer was een deal snel gesloten, één horloge moest het nest verlaten om plaats te maken voor mijn Breitling.
Volgende dag in de trein gesprongen en naar Hilversum, lopend door de stad vroeg ik aan iemand de weg naar de Koekkoekstraat, waarop de man zei, da’s toevallig, daar woon ik!
Achteraf bleek dat Jaap zelf te zijn geweest, onderweg naar de kluis om mijn horloge op te halen. :joy:
Het is bekend dat het bij Jaap gezellig is aan de keukentafel (hoeveel van ons hebben daar wel niet gezeten :wink:) én dat hij lekkere koffie heeft.
Het mag duidelijk zijn dat vanwege de enorme lol die ik er nu in heb, dit horloge een blijvertje is, dus eind goed, al goed :sunglasses:

2 Longines Spirit.
Ik had de smaak te pakken, de Longines Spirit lonkte ook al een tijdje.
Ik heb wél een tijdje lopen dubben, er zijn zo veel uitvoeringen, zwarte dial, witte dial, blauwe dial en dan nog op staal of op leer :thinking:
Blauw zie je veel voorbij komen, en eigenlijk trok de zwarte het meest, omdat ik dat gewoon mooi vind, en dan bij voorkeur op leer, heb ik persoonlijk het liefste.
Contact gezocht met van Baal in Nijmegen en een mooie deal gekregen.
Dus; hoppa in de trein en naar Nijmegen.
Daar is het ook goed toeven, men neemt de tijd, vertellen je alles over het horloge, kopje koffie erbij, nog een Tag Heuer ernaast gelegd om te proberen.
Kortom ook daar ben ik na een uurtje als een tevreden mens weer naar buiten gelopen met een fantastisch mooie Longines.
Zo begint mijn “collectie” langzaam maar zeker vorm te krijgen…

Prachtig gebold saffiertje erop :+1:

En nu op naar een Tag Heuer :wink:

119 likes

2 schitterende aanwinsten :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

Het wachten is eindelijk beloond :grin: Heel mooi setje :ok_hand:

1 like

Prachtige aanwinsten zeg! Die Longines is ook echt wel een knaller!

Heel veel plezier met en van beide

1 like

Haha dat is de moeite! Mooie aanwinsten.

1 like

Mooie aanwinsten! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Leuk verhaal! Gave horloges heb je!

1 like

Mooie aankopen. Zeker de Breitling is een beauty.

1 like

Lekker hoor, gefeliciteerd :heavy_check_mark:

1 like

Leuk verhaal, thanks for sharing!
Geniet van deze twee beauty’s, gefeliciteerd :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze 2 toppers, lekker in 1 keer goed uitgepakt :smiley:. Wens je veel draagplezier met deze toppers. Benieuwt welke Tag Heuer het gaat worden, maar wordt/is een mooie collectie :ok_hand: :+1:

1 like

Twee knallers! Geniet ervan!

1 like

Heel mooi. Heel veel plezier ermee!

1 like

Mooi man. Na 42 jaar alsnog je zin.
Nooit meer weg doen.

1 like

Nice :+1:. Veel draagplezier!

1 like

Proficiat!!

1 like

Twee hele leuke NA’s, gefeliciteerd!

1 like

Dat is een hele gave dubbel!

1 like

Nou ja zeg.Dat zijn 2 hele mooie.Gefeliciteerd ermee.

1 like

Prachtige aanwinsten zeg! Veel plezier ermee, moet haast lukken na 42 jaar :wink:

1 like