soort van gezocht
Verder dank iedereen! Erg leuk.
soort van gezocht
Verder dank iedereen! Erg leuk.
Van de Radiomir krijg je geen spijt, prachtig.
Veel plezier van beide arrivals.
Heel veel plezier ermee.
Erg mooie aanwinsten ,vooral de bulova
Veel draagplezier ervan !!
Ik moet best een beetje lachen om dit topic. Er komen redelijk wat posts voor van mensen die de Super Seville cooler lijken te vinden dan de PAM. Met alle respect snap ik jullie niet.
Uit nieuwsgierigheid, degene die dat roept: Al eens een Radiomir omgehad? Kijk dan naar dat uurwerk, mensen! Man man man man man.
Mooie nieuwe aanwinsten! Geniet ervan!
Mooie aanwinsten, de Bulova is erg mooi, de Panerai is en blijft een prachtig merk
(geparkeerd) actieshot voor de liefhebbers. Zit er overigens wel over te denken om hem licht te polijsten. Hoe zijn de ervaringen hiermee?
Gefeliciteerd mooie horloges!
Van harte met de aanwinsten!
Beiden mooi, veel draagplezier
Prachtige nieuwe aanwinsten! Die Panerai WOW!
Knap man! Dus Jij hebt die zwarte SS van BO gekocht. Ik was niet snel genoeg op chrono. Toen ik hem zag,stond ie al op gereserveerd. Proficiat ermee, hij ziet er bangelijk uit. Ook de Panerai is wel jummy, al spreekt dat merk me doorgaans minder aan. 2 knappe stukken!
Thanks! Ik was bijzonder snel maar ook niet snel genoeg. Gelukkig bleek de eerst gegadigde een twijfelaar
Ik heb mij positief geuit jegens de Bulova en verder de TS veel draagplezier gewenst, dus ook mijn zijn Panerai.
Ik zelf vind ze niet mooi. Ze zien er m.i. lompig uit en zijn te groot. Feit is dat ik er nooit een om heb gehad, dus ergens niet geheel terecht om dit te vinden. Desondanks heb ik we genoeg voorbij zien komen, die wel mijn mening bevestigen. Het uurwerk daarentegen, ja dat ziet er prachtig uit!
Ik wil vooral geen horloges afkraken, want ik vind het heel leuk voor de TS dat hij er van kan genieten! Vandaar de lovende woorden over de Bulova. En ik wens de TS ook veel plezier uiteraard met zijn PAM
Hahahahaha… voor mij is het omgekeerd. PAM’s zijn leuke ontwerpen met een eigen smoel, en specifiek de iets rankere Radiomir’s vind ik hartstikke leuk. De Super Seville is een hommage van een horloge waar we sowieso al mee worden doodgegooid, en die wilde ik dan weer niet afkraken in een NA topic.
Feit is wel dat ik m’n mening over de lompheid van PAM bij heb moeten stellen toen ik ooit een 47(!)mm om de pols had. Ze zijn comfortabel, en discreter dan je denkt. Zolang je die horreurs met die duikbezel maar negeert.
Gewoon nog niet doen. Ik zie niks wat je er zelf niet op gaat krijgen, en je polijst alleen maar materiaal weg voor drie weken krasvrij. Hou 'm scherp, is het devies.
Helemaal eens, toen ik in de Panerai store was en de representative mij toch even 47mm liet passen naast de 42 en 45 waar ik eigenlijk voor kwam, was ik verkocht. Mijn Radiomir draagt lang niet zo groot als de size doet vermoeden. Mijn Sintra heeft veel meer wrist presence terwijl die maar 34mm is.
Eens. Kan ik niks anders van maken.
Idem. Toch vind ik de daydates prachtig, een van de mooiere die je kan hebben. Een hommage heeft niet mijn voorkeur, maar is natuurlijk wel gewoon een heel leuk en betaalbaar alternatief.
Ik kan het me niet voorstellen. Als ik fotos zie van mensen die ze dragen dan staan ze wel (vanwege ook gewoon grote polsen) of ze zijn echt veel te groot. Ik hou zelf dan ook vooral van 36-38mm. Ik vind 42 al groot, terwijl ik dat makkelijk kan hebben. Beetje persoonsgebonden denk ik . Maar 45 (+)? Mij te heftig.
Prachtig allebei
Gelukkig maar, ik sluit me bij @Sebastiaan aan. Doorgaans vind ik PAM veel te lomp en te groot maar ik snap dat daar liefhebbers voor zijn. Doe mij evengoed die Bulova maar
Dat gezegd hebbende; ik wens de TS veel draagplezier van beiden
Heerlijk. Voor mij vooral die Bulova.