Dubbele NA: PAM 183 en Bulova Super Seville

Hallo iedereen,

Een wat verlate dubbele NA. Verlaat omdat op de PAM 183 nieuwe banden komen. Eéntje van Charles @charlesb52 en ééntje van Remie @anon94081762EV. Die van Remie is binnen en prachtig.

De PAM 183 stond al even op mijn lijstje. Ik ben een Panerai fanboy, de huidige soort van oproer stoort me geenszins, en daarom wilde ik graag naast de Luminor een Radiomir proberen. Natuurlijk deze keer met een sandwichdial. Tijdje gezocht maar niets getroffen wat qua prijs en staat leuk was. Tot mijn oog viel op een Catawiki veiling van de PAM 183 aangeboden door de Horlogemeesters. Nederlands bedrijfje dat uitsluitend horloges zonder doos/papieren aanbiedt via de gebruikelijke veiligsites. Prima reputatie op Catawiki plus garantie (wat dat dan ook waard is) deden me besluiten te bieden. Gokje, ik weet het. Uiteindelijk voor het door hen gestelde minimum deze in een prima staat verkerende PAM 183 gekocht. De band was te klein voor het horloge (wel OEM gek genoeg) dus gelijk maar op bandenjacht. Een mooie cognac croc komt binnenkort uit Indonesie en een mooie lichte band van Remie zit er nu op. Goed tevreden. De Pam gaat wel binnenkort voor een beurt weg om zeker van het uurwerk te zijn.

Dus nu twee Pammetjes in de collectie. Gek genoeg geen horloge meer waarvan ik vind dat het onder het pak kan en de afwezigheid van een horloge stoorde me toen ik de afgelopen weken voor het werk weer een pak aan moest. Dus toen op Instagram weer een mooie Super Seville aangeboden door de heren van BOexclusive voorbij kwam, hoefde ik niet lang na te denken. Deze keer met originele band en uit mijn geboortejaar dus extra leuk. Ik trok na aankomst direct de hele kroon en stift eruit dus de start was goed. Maar prima opgelost door de verkopers. Binnen een paar dagen gerepareerd weer terug. Prima placeholder tot ik de juiste 116234 tref.

Ik ben voorlopig klaar. Dank voor het lezen.

Groet!

47 likes

Gave Panerai!

1 like

Bandje staat erg cool op die PAM🤟

2 likes

Proficiat!
Kende het insta account nog niet dus die pik ik ff mee :grinning:

2 likes

Prachtige Panerai!

1 like

Prachtig man, da’s m’n favoriete Panerai-ontwerp. :+1: En die Super Seville’s zijn gewoon geinig. Maar die PAM zeg. Mooi uurwerk, mooie kroon, mooie kast. I approve. Radiomir for life, G.

3 likes

Gefeliciteerd, mooie aanwinsten !

1 like

Mooie aanwinsten, vooral de Bulova!:heart_eyes::+1:

2 likes

Twee mooie aanwinsten!

Zo’n Bulova SS wil ik ook eens proberen :smiley:

2 likes

Gefeliciteerd.
Altijd leuk een Panerai.
Nu kijken of je ook aan de 156 reacties komt :upside_down_face:

1 like

Dank je @Watchabano! :pray:t3::pray:t3::pray:t3:

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Gefeliciteerd met de dubbele NA.

1 like

Mooie aanwinsten hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Dubbel gefeliciteerd :star_struck:

1 like

geniet van deze mooie tijd, en zeker van de PAM , blijft toch bijzonder :wink: :sunglasses:

1 like

Hele vette Panerai! Mooie achterkant ook zeg

1 like

Die bulova :sunglasses: proficiat!

2 likes

Gefeliciteerd met de mooie aanwinsten!

1 like

Zo’n Bulova blijft een leuke knaller! Gefeliciteerd met je aankopen! :+1:t2:

2 likes