Dubbele NA : Rolex Air-King / Omega Speedmaster FOIS

Jaja, soms kan het snel gaan… :smiley:

Een maandje geleden verkocht ik mijn Speedmaster reduced, maar de Speedmaster is zo een leuk horloge dat het toch weer begon te kriebelen. Mijn enige probleem is de 42mm, die voor mijn pols echt te fors is. Gelukkig bestaat er iets als de FOIS, die met zijn 39mm voor mij echt perfect is. Na een paar telefoontje snel een mooie deal kunnen maken en een paar dagen later netjes aangekomen. Wat een mooi horloge! Na mijn Reduced is deze toch echt wel een leuke upgrade en gaat zeker een tijdje in de collectie blijven.

Jaja, even om de rechterpols, had de andere NA aan de linkerpols :wink:

En dan, nummer 2 van de week. Een prachtige Rolex Air-King uit 1996, die ik van @Triplock heb kunnen overnemen. Na een kort contact hier via HF snel tot een deal gekomen en een weekje later het horloge gaan ophalen, afgelopen woensdag. Een rit van 1,5uur van Brugge richting Zeeland, maar het was het helemaal waard. Heel vriendelijk ontvangen door Jeroen op zijn prachtig terras aan het water, er zijn slechtere plaatsen om een koffietje te drinken in de ochtend :smiley: . Na een leuke babbel en wat foto’s terug richting Brugge vertrokken met een ‘nieuwe’ Air-king. Wat een super voormiddag, zo mogen ze elke dag zijn!
Jeroen, nogmaals veel dank en graag tot de volgende :wink: .

Zo, dan zijn we nu aangekomen bij de foto’s. Geloof me, in het echt ziet hij er nog beter uit :wink: .
:call_me_hand::call_me_hand::call_me_hand:

En om af te sluiten nog even een foto van mijn 2 nieuwe horloges en Jeroen zijn Subdelta.

74 likes

Lekkere aanwinsten! Persoonlijk vind ik de Airking flink ondergewaardeerd.

3 likes

Helemaal waar! Na een paar dj’s en een 16570 vind ik dit oprecht de mooiste die ik tot nu toe heb gekocht, springt echt van de pols.

3 likes

Gefeliciteerd hoor! :+1:

1 like

Euh… Die ervaring heb ik dan weer niet. Ik zou best wel weer een DJ willen hebben. En aan mijn Polar ben ik verknocht.

Begrijp met niet verkeerd, ze zijn echt geweldig, mijn 116200 draag ik bijna elke dag. De Explorer was minder mijn ding, terwijl deze Air-King dat wel is.

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::+1::+1:

1 like

Holy freaking guacamole wat lekker :sunglasses::+1:

1 like

Mijn beste,

“Mozes kriebel”!!
Een heuse dubbelslag!! Grandioos hoor!!
Twee toppers voor eindeloos horloge-plezier!!
Draag ze met gepaste trots. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

5 likes

Hoppa, twee iconen tegelijk, dit gaat een erg goede kant op!
Veel draagplezier!

1 like

Mooi!
En gewoon tegelijk dragen hoor, kan prima. :ok_hand:

2 likes

Twee schitterende horloges! :champagne:

1 like

Heel mooi! Idd twee iconen.
Snap helemaal wat je bedoelt met de 42mm.
Wist niet dat de FOIS kleiner was. Weer wat geleerd. :+1:

2 likes

Heel erg nice Cedric! Wederom hele mooie aanwinsten :ok_hand:
Als de Airking ooit vervelen gaat dan hoor ik het wel hè :smile:
Enjoy!

2 likes

Bijzonder smakelijke aanwinsten. Mijn complimenten en doe ze de groeten thuis. :smile: :+1:

1 like

2 likes

Zeker weten. En ik kom echt binnenkort een keer in Koxx Brugge eten (zit ik nu te pluggen… inderdaad ja) :love_you_gesture:

1 like

Love it, ik laat een mooi tafeltje opdekken voor je :wink: :facepunch:

1 like

Mooie horloges en gefeliciteerd !! De FOIS spreekt wel aan qua formaat , heeft die ook het 1861 caliber hand opwind ?

Klopt!