In mijn zoektocht, of beter gezegd; het sparen voor een klatser, was ik altijd op zoek naar een leuk horloge voor erbij. Door de vele uren die ik sinds kort op dit forum heb doorgebracht heb ik inmiddels ook het verzamelvirus te pakken dus toen ik deze twee Seiko’s tegenkwam dacht ik, waarom ook niet. Ik heb ze pas net binnen maar ik moet zeggen dat ik voor dit geld best onder de indruk ben van de bouwkwaliteit van het horloge zelf. Op de band na dan, want die voelt wel wat goedkoop. Verder lopen ze prachtig en ondanks dat ze uit dezelfde serie komen, zijn ze toch behoorlijk verschillend. Andere plaat, andere bezel, andere wijzers en natuurlijk een andere kleur. Vooral in direct zonlicht komen de verschillen erg goed uit. Al met al erg in mijn nopjes met de start van mijn bescheiden verzameling. Ik hoop er snel een klatser aan toe te voegen. Nog even doorsparen…
15 likes
Gefeliciteerd met deze aanwinsten
De rechter was ook mijn eerste automaat, verkocht…achteraf best spijt van
1 like
Ik vind de eerste met de coffin-wijzers juist wel gaaf. Anders dan de andere met ronde pips (voor de uren).
1 like
Gefeliciteerd !
Prima horloges
1 like
Mooi duo, proficiat!
1 like
Nice!
Is de linker de SNZH53? Naar aanleiding van een artikel op wornandwound heb ik die vroeger op een Hirsch band gehad. Mooie combi met dat blauw
1 like
Klopt helemaal! Gave combi idd met de Hirsch band.
Fifty Five Fathoms
Die vind ik echt super en komt er bij mij ook ooit nog eens.
Gefeliciteerd met de dubbele NA en geniet ervan.
1 like
Ik heb de SNZH57. En inderdaad veel horloge voor weinig geld ben er een ook nog steeds tevreden mee.
3 likes
Mooi en mooi!
Gave horloge’s!
1 like