Dubbele NA; Seiko SBDY053 frosted tuna en monster gen1

Ik was al even aan het rondkijken naar een stoere beater. Van het weekend zag ik een mooie Seiko monster op marktplaats staan, dus ik snel gereageerd en van de week opgehaald. Al kletsend over horloge kwamen we erachter dat we beiden hier op het forum actief zijn😬 @Arnold78 ik heb nog geen mooie foto’s van de monster🙈

Ik had een ander horloge te koop staan, en daar reageerde ineens ook iemand op met een inruilvoorstel. Hij had een heel gave frosted tuna, een limited JDM variant. Mijn interesse was gewekt. Een werkelijk fantastische dial, nog helemaal ongedragen. Alleen had ik net de monster opgehaald als beater… twijfel, twijfel, twijfel…
Nog eens naar de foto’s kijken, en verliefd geworden… bekijk zelf de foto’s maar!
Consequentie is dan waarschijnlijk wel dat de monster er toch weer uit gaat, hoe mooi die ook is!

25 likes

Vooral die onderste 3 foto’s :ok_hand:t4:
Mooi ding zeg :face_with_monocle: Het rood past er ook goed bij.
Volgens mij ben je de enige hier met dit horloge, prachtig wijzerplaat.

1 like

Wat een ontzettend gave seiko is dit zeg!
Monsterlijk :genie:‍♂

1 like

Had hem nog nooit voorbij zien komen idd, maar ben nog niet lang genoeg hier om te durven zeggen dat ik de enige ben😇

1 like

Mooi horloge hoor :star_struck:. Die frosted wijzerplaat heb ik ook ooit eens in een jdm seiko monster gehad… Heel mooi als de zon er op schijnt.

Geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met de dubbele NA.
Heel gaaf zo die wijzerplaat!

1 like

Zo! Die is gaaf! Mooie dial zeg. Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd !
Inderdaad mooi ding.

1 like

Heerlijke plaat(jes!)! Proficiat!

Gr, HJR

1 like